دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1394 - 15:45

حرکت نمادین قهرمان دانشگاه آزاد اسلامی نور به مناسبت چهلم هادی نوروزی

امید نصیری دانشجوی رشته جغرافیای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور و قهرمان ارزنده دو و میدانی به مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم هادی نوروزی در حرکتی نمادین، مسیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور تا روستای کپورچال بابل را به صورت دو طی کرد.
کد خبر : 47862

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم هادی نوروزی، امید نصیری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور و قهرمانان ارزنده این واحد دانشگاهی، طرح امید وصال را از مسیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور تا مزار آن مرحوم به صورت دو و میدانی آغاز کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور، قبل از حرکت امید نصیری با ابراز همدردی با خانواده مرحوم نوروزی اظهار کرد: هادی نوروزی از بازیکنان زحمتکش، نجیب و پرکار تیم پرسپولیس بود و مانند یک فوتبالیست حرفه‌ای رفتار می‌کرد.


دکتر صدرالدین متولی گفت: مرحوم نوروزی یک کاپیتان با اخلاق و بازیکنی خانواده دوست بود که هم طرفداران پرسپولیس و هم استقلال او را دوست داشتند. حضور بازیکنان و مربیان هر دو تیم در مراسم آن مرحوم بیانگر شخصیت بالا و قابل احترام او بود.


امید نصیری نیز درباره هدف خود از این اقدام اظهار‌ کرد: نوروزی بازیکن بزرگی بود که از شنیدن خبر درگذشت وی متاثر شدم. وی شخصیت بالایی داشت و برای همگان قابل احترام بود.


در این حرکت نمادین اعضای هیأت رئیسه، کارکنان، استادان و جمعی از دانشجویان این واحد دانشگاهی حضور داشتند. نصیری، مسافت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور تا مزار آن مرحوم را با همراهی سید جمال حسینی کارمند این واحد دانشگاهی و با پرچم دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور طی می‌کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته