دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1398 - 21:37
وزیر نیرو:

در مصرف آب صرف‌جویی کنید/ برای بدهی‌های انباشته‌ مشترکین مساعدت نخواهد شد

وزیر نیرو گفت: باید دقت شود این ساز و کار‌ها که در جهت رفاه حال مردم و کسبه است موجب نشود که عده‌ای بخواهند از آن سوء استفاده کنند و بدهی‌های انباشته‌ای که از قبل هست به این مسئله گره نخورد.
کد خبر : 477637
496847_997.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از پاون، رضا اردکانیان وزیر نیرو گفت: درخواست من در روز‌های پایانی سال از همه هم‌وطنان عزیز این است که در مصرف آب و برق، بالاخص آب، در روز‌هایی که همه ما توصیه شدیم به رعایت دقیق‌تر مسائل بهداشتی و این مستلزم آب با کیفیت بوده که لازم است دقت لازم را در این زمینه داشته باشیم.


وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌هایی که ما از همه شرکت‌های تابعه در استان‌ها داریم در غالب نقاط، مصرف در حد قابل توجهی بالارفته است.


اردکانیان افزود: شستن دست یک امر ضروری است، ولی سعی کنیم در ثانیه‌هایی که مشغول شستشو هستیم شیر آب را ببندیم تا آب با کیفیت آشامیدنی ما هدر نرود و ما خارج از ظرفیت تصفیه خانه هایمان دچار مشکل نشویم.


وزیر نیرو تأکید کرد: در جهت همراهی با هم‌وطنانی که در شرایط فعلی دچار مشکل اقتصادی شده‌اند به سهم خودمان به شرکت‌ها ابلاغ کردیم تا در خصوص حق انشعاب‌ها با تقسیط و در حوزه پرداخت پول برق و آب با مهلت تا پایان اردیبهشت همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.


وی افزود: باید دقت شود این ساز و کار‌ها که در جهت رفاه حال مردم و کسبه است موجب نشود که عده‌ای بخواهند از آن سوء استفاده کنند و بدهی‌های انباشته‌ای که از قبل هست به این مسئله گره نخورد. ما در تأمین آب و برق مشکلی نداریم و خوشبختانه به وعده‌ای که داده بودم که تا پایان سال ۲۲۷ پروژه با سرمایه گذاری ۳۳ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد به این وعده عمل شد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته