دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1394 - 16:48

محمود مشحون: اولویت بائرمن تغییر در ساختار بسکتبال است/ مهمترین هدف فدراسیون کسب سهمیه المپیک نیست

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: همیشه نتیجه‌گیری کار را عقب انداخته است.
کد خبر : 47756

به گزارش گروه ورزشی آنا، محمود مشحون پس از عقد قرارداد با سرمربی آلمانی گفت: «پس از جمع‌بندی‌های انجام گرفته تصمیم بر این شد تا ساختار بسکتبال را تغییر دهیم که بهترین گزینه برای انجام این کار باوئرمن بود. امروز نیز جلسه‌ای داشتیم که ابتدا پیشنهاد قرارداد دوساله مطرح شد اما با ادامه مذاکرات تصمیم گرفتیم او زمان بیشتری در اختیار داشته باشد چرا که تغییر ساختار زمان‌بر است و در کوتاه مدت نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود. بر همین اساس قرارداد چهار ساله امضا شد.»


رییس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: «اولویت کاری بائرمن، کسب سهمیه نیست چرا که هدف تغییر ساختار بسکتبال از پایه است. می‌خواهیم در سریعترین زمان کارهای اساسی انجام دهیم و به اهداف بزرگ برسیم. همیشه نتیجه‌گیری کار را عقب انداخته اما وقتی برنامه بلندمدت وجود داشته باشد و توان اجرایی شکل بگیرد نتیجه نیز حاصل می‌شود. ما برنامه‌ای بلندمدت با تغییر ساختار در نظر گرفتیم که در کنار آن به نتیجه هم فکر می‌کنیم، موضوعی که اکثر کشورها به آن عمل کرده‌اند و ما نیز باید خیلی سریع آن را انجام دهیم.»


او در پاسخ به این سوال که چطور شد که مذاکره بائرمن و باشگاه شیمیدر به نتیجه نرسید، گفت: «باشگاه شیمیدر هدفش خدمت به بسکتبال است. آنها به دنبال جذب مربی خارجی بودند و قرار بود اگر ما با بائرمن به توافق نرسیم آنها وارد مذاکرات شوند اما وقتی توافق با این مربی آلمانی انجام شد حضور او در باشگاه شیمیدر از دستور کار خارج شد.»


مشحون درباره مبلغ قرارداد بائرمن نیز گفت: «نمی‌توانم درباره پول حرف بزنم اما نکته اینجاست که هنوز به او بدهکاریم اما هیچ کلمه‌ای از پول به زبان نیاورده و می‌گوید تیم ایران تیم خودش است. ما تلاش می‌کنیم تا به تعهدات‌مان عمل کنیم و بدهی‌مان به این مربی را نیز به زودی پرداخت کنیم.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا بائرمن کل تیم‌های ملی را زیر نظر خواهد داشت، گفت: «نظارت بر تمام تیم‌ها و انتخاب کادرهای فنی جزو وظایف اوست و او نظر می‌دهد. پروژه بزرگی پیش رو داریم و او بر همه جوانب نظارت دارد. حتی شاید از افرادی موجه و پرتوان‌تری نیز در تیم بزرگسالان استفاده کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته