دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1398 - 14:56

رونمایی انتشارات سروش از بسته عیدانه

انتشارات سروش از بسته عیدانه کتاب‌های خود را برای مخاطبان بزرگسال رونمایی کرد.
کد خبر : 477003
20200307132406_IMG_7996-01.jpeg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی انتشارات سروش، تعطیلات نوروزی در راه است؛خیلی‌ها منتظر چنین فرصتی بودند. منتظر فرصتی که یک خانه تکانی حسابی کنند، کارهای عقب مانده را سر و سامان دهند و در فرصت باقی مانده به گشت و گذار و تفریحات مورد علاقه خود برسند. خیلی ها هم منتظر عید نوروز بودند تا در لابه‌لای همه  این برنامه‌ها سری به لیست کتابها بزنند، کتابهای پرفروش، کتاب‌هایی که در سال اخیر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. انتشارات سروش در بسته عیدانه خود پیشنهاداتی در همین زمینه دارد.


 آثاری همچون جاده  ابریشم، بدون هراس، افق نوید بخش، فرشته‌های خاکی، حمید معصومی نژاد؛رم، چوپان معاصر، مارک توین، فرهنگ مثل ها و اصطلاحات گیل و دیلم، بامداد فلوجه، آنجا که کبوترها می میرند» در این بسته قرار دارند. انتشارات سروش به شما پیشنهاد می کند که این کتاب‌ها را در لیست خود برای مطالعه عیدانه قرار دهید.


جاده‌ ابریشم


جاده ابریشم به نویسندگی «آیرین فرانک» و «دیوید براونستون» از تاریخ و جغرافیای این جاده سخن می‌گوید. این کتاب گرچه تاریخ و جرافیای موثق درباره جاده ابریشم است، اما به گونه‌ای نگارش یافته است که تنها پاسخگوی نیاز تاریخدانان و محققان تاریخی نیست، بلکه برای عموم مخاطبان نیز دلپسند و جذاب است. نویسنده با نثری ساده و موجز فشرده ترین و ژرف ترین شواهد و مدارک مربوط به جاده ی ابریشم را در جملاتی کوتاه چکیده کرده است.


این کتاب با ترجمه محسن ثلاثی در 352 صفحه  از سوی انتشارات سروش منتشر شده است.


بدون هراس


وندی شرمن رئیس تیم آمریکا در مذاکرات ۱ ۵ ایران، برای بسیاری از ایرانیان یا دست کم برای اهل سیاست نامی آشناست. او در کتابش با عنوان«بدون هراس» با مرور خاطراتش از تجربیاتی می‌گوید که به او یاری رساندند تا در مقام یک دیپلمات عالی­ رتبه کارنامه موفقی به زعم خود به جا بگذارد. اگر نگوییم مذاکرات با ایران رویداد محوری کتاب است، به راحتی می توان گفت وندی شرمن مذاکره با ایران و برجام را بزرگ­ترین دستاورد زندگی حرفه­ای خود می داند.در این کتاب او به شرح تجربیات و آموخنه هایی می پردازد که در طول زندگی، هویت شخصی او را شکل داده اند و سبب شده اند تا او بتواند در جایگاه یک دیپلمات، مذاکراتی تاریخی با ایران را به سرانجام برساند.


این کتاب با ترجمه  جمشیدی و حافظ رستمی و با مقدمه علی باقری از سوی انتشارات سروش منتشر شده است.


افق نویدبخش


این کتاب مجموعه ی هشت سال سخنان مقام معظم رهبری درباره ی اقتصاد مقاومتی را در بر می گیرد. انتشار کتاب با هدف ثبت ویژگی ها، ظرفیت ها و مشخصات این نوع اقتصاد، از زبان رهبر معظم انقلاب برای آحاد مردم و مدیران است.


اقتصاد مقاومتی؛ سیاست ها و انتظارات در بیانات مقام معظم رهبری به کوشش ناصر عابدی از سوی انتشارات سروش منتشر شده است.


حمید معصومی‌نژاد، رم


حمید معصومی نژاد خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در رم است که در سال 2010 میلادی به دلیل اتهامات واهی در ایتالیا دستگیر شد. کتاب حاضر واقعیت ها و تناقضات موجود در نظام غرب را که این بار در قالب اتهاماتی پوشالی به خبرنگاری ایرانی ظاهر شده به خوبی آشکار می سازد. نویسنده با انتقال مطالب، بدون تفسیر و مداخله‌ این کتاب را به سندی تاریخی تبدیل کرده است. این نخستین مصاحبه  خبرنگار ایرانی است که ضمن تاکید بر بی گناهی خود و رد کلیه  اتهامات وارده، با متانت و شکیبایی هر چه تمام به شرح ماجرایی می‌پردازد که هنوزبه پایان نرسیده است.


حمید معصومی نژاد به نویسندگی الساندرا مولاس و با ترجمه حمید معصومی نژاد و داوود عباسی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شده است.


چوپان معاصر


کتاب حاضر مجموعه مناجات‌های نویسنده با خدای خویش است که با زبانی ساده و عامیانه نوشته شده است. جای دادن معانی ارزشی و مسائل و موضوعات روز جامعه با زبان طنز و بیانی شیرین در مناجات‌های نویسنده سبب شده است تا خواننده علاوه بر تفکر و تعمق، لبخندی نیز بزند. همراهی تصاویر طنزآمیز و مرتبط با مطالب نویسنده از جذابیت‌های این اثر است. مجموعه مناجات های بنده به نویسندگی رضا احسان پور و تصویر گری مجید کاظمی از سوی انتشارات سروش منتشر شده است.


مارک توین


کتاب «مارک توین» با قلمی  روان و جذاب به معرفی کوتاه زندگی و آثار مارک توین خالق هکلبری فین می پردازد. توین نویسنده و طنز پرداز آمریکایی است که کتابهای هاکلبری فین و تام سایر او مورد استقبال مخاطبان در سراسر جهان قرار گرفته است. نقی سلیملنی نویسنده کتاب مارک توین است که از سوی انتشارات سروش منتشر شده است.


فرهنگ مثل‌ها و اصطلاحات گیل و دیلم


کتاب «فرهنگ مثل ها و اصطلاحات گیل و دیلم» با چند هزار مثل و اصطلاح گیلکی، همراه با چند هزار مثل و زبانزد فارسی و دیگر گویش های ایرانی برای گویاتر کردن آن ها، حاصل سی سال پرس و جو و پژوهش محمود پاینده لنگرودی است.


در این کتاب ضرب المثل ها ، کنایه ها ، اصطلاحات و ... به صورت یک جا به همراه معنی آن در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.


فرشته‌های خاکی


فرشته های خاکی به نویسندگی اسماء گلپایگانی حکایت رزمندگانی است که در شهر سامراء با دعشیان جنگیدند. این کتاب در یک مجموعه داستان در هفت قصه به شجاعت و دلیری رزمندگان و مدافعان حشدالشعبی پرداخته تا بتواند صبر و مقاومت را به خواننده خود القا کند.


بامداد فلوجه


کتاب بامداد فلوجه نوشته والتر دین مایرز، نویسنده آمریکایی است که ماجرای یک سرباز امریکایی را روایت می کند. این سرباز، در جریان حمله آمریکا به عراق برای جنگ به این کشور فرستاده شد. سرباز آمریکایی در سفر به فلوجه، از نزدیک جنایات آمریکا را به چشم می‌بیند. نهایتا او به این نتیجه می رسد که چنین جنگی بی‌فایده بوده است.بامداد فلوجه توسط سید عبدالحمید میرحسینی ترجمه و از سوی انتشارات سروش منتشر شده است.


آنجا که کبوترها می‌میرند


آنجا که کبوترها می میرند آر.رایت کمبل روایت گر داستانی تراژدیک در مورد کبوترها که در قالب خاطرات نویسنده با پدربزرگش بین شده است. این کتاب توسط حسین ابراهیمی ترجمه و از سوی انتشارات سروش منتشر شده است.


علاقه‌مندان برای تهیه بسته ی عیدانه سروش (بزرگسالان) می‌توانند از طریق شماره تلفن بازرگانی انتشارات 6-88345064 و یا  فروشگاه اینترنتی انتشارات  88310610 تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com، واتساپ به شماره 09301949130 و یا با مراجعه به سایت سروش  Www.soroushpub.com برای تهیه کتاب اقدام نمایند.


 انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته