دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی واحد شبستر

دو کتاب جدید «انگلیسی عمومی» و «ریاضیات مهندسی» منتشر شد

کتاب‌های انگلیسی عمومی برای دانشجویان دانشگاه‌ها تالیف زهره تحویلدار و ریاضیات مهندسی تالیف ابراهیم پوررضا، رضا حسینقلی‌زاده و میراحمد میرشفیع‌زاده از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر منتشر شد.
کد خبر : 47566

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کتاب انگلیسی عمومی برای دانشجویان دانشگاه‌ها با عنوان به زبان انگلیسی The PEAK، A General English Course for University Students از سوی زهره تحویلدار عضو هیات علمی گروه زبان و ادبیات انگلیسی واحد شبستر و برای استفاده دانشجویان در دروس زبان عمومی و پیش‌دانشگاهی تمام دانشجویان تدوین و تالیف شده است.


زهره تحویلدار ویژگی خاص این کتاب را استفاده از مطالب علمی به‌روز و جدید در متن درس‌ها عنوان کرده و افزود: علاوه بر استفاده از مطالب علمی و بروز در تدوین درس‌ها، در پایان هر درس اصطلاحات و ضرب-المثل‌های متناسب نیز برای افزایش دانش و آگاهی دانشجویان گنجانده شده است.


کتاب ریاضیات مهندسی از سوی سه نفر از استادان گروه علوم پایه (ریاضی) واحد شبستر دکتر ابراهیم پوررضا، رضا حسینقلی‌زاده و میراحمد میرشفیع‌زاده تدوین و تالیف شده است. نویسندگان هدف از تدوین کتاب را انتقال تجربیات خود به همکاران و دانشجویان عنوان کرده‌اند.


مطالب کتاب ریاضیات مهندسی در سه فصل به شرح زیر تنظیم شده است: فصل اول شامل دنباله‌ها، سری‌ها و سری‌های تابعی، انتگرال‌های جزء به جزء و فرمول‌های مثلثاتی است. سری‌های فوریه، انتگرال‌های فوریه و حل معادلات با مشتقات نسبی و حل آن‌ها به کمک سری‌های فوریه در فصل دوم به بحث گذاشته شده است. در فصل سوم اعداد مختلط، توابع مختلط و تبدیلات هم‌شکل مورد مطالعه و توضیح قرار گرفته است. در مورد هر یک از مباحث مثال‌های روشنگر آورده شده است.


کتاب انگلیسی عمومی برای دانشجویان دانشگاه‌ها در ۱۳۱ صفحه به قیمت ۱۸۰۰۰۰ ریال و کتاب ریاضیات مهندسی در ۱۸۶ صفحه به قیمت ۱۵۰۰۰۰ ریال از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی شبستر منتشر و به بازار عرضه شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته