دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1394 - 14:18

تذکر 16 نماینده مجلس به وزرای کشور و صنعت درباره «کی‌اف‌سی»/ تعجب عضو هیئت رئیسه از مجاورت امضای مطهری و کوچک‌زاده + تصویر

16 نماینده مجلس شورای اسلامی، به وزرای کشور و صنعت، معدن و تجارت درباره بازگشایی کافه و رستوران‌هایی به سبک غربی به‌خصوص رستوران‌های آمریکایی عرضه مرغ سوخاری با برند «کی‌اف‌سی» تذکر کتبی دادند.
کد خبر : 47449

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در نشست علنی امروز ـ سه‌شنبه ـ مجلس شورای اسلامی تذکر کتبی 16 تن از نمایندگان به محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت و معدن و عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور قرائت شد.


در این تذکر امضاکنندگان خواستار «جلوگیری از دایر نمودن کافه و رستوران‌های با نام و سبک غربی و اخیرا رستوران آمریکایی عرضه مرغ سوخاری به عنوان محلی برای مانور تجمل و رفاه‌زدگی و نمایش رفتارهای خلاف فرهنگ ایرانی ـ اسلامی و عرف و شرع» شدند


امضاکنندگان این تذکر، علی مطهری، مهدی کوچک‌زاده، حمید رسایی، پژمان‌فر، مرتضی آقاتهرانی، سید مرتضی حسینی، قاضی‌زاده هاشمی، بیژن نوباوه، احمد سالک، دهقان، حسین‌زاده بحرینی، طاهری، آشتیانی و زارعی هستند.


در جلسه علنی امروز، زمانی که محمد دهقان، عضو هیئت رئیسه مجلس، متن این تذکر کتبی را قرائت می‌کرد، گفت: این تذکری عجیب است.


این سخن دهقان، با واکنش محمدرضا باهنر روبه‌رو شد که ریاست جلسه را در غیاب علی لاریجانی برعهده داشت. اما دهقان در توضیح علت تعجب خود گفت: به این دلیل عرض کردم عجیب است که آقای کوچک‌زاده و مطهری با هم این تذکر را امضا کرده‌اند.



انتهای پیام/

برچسب ها: تذکر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته