دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پاسخگویی ۸۰ درصدی شهرداری به تذکرات شورای شهر

پاسخگویی ۸۰ درصدی شهرداری به تذکرات شورای شهر
مدیرکل تدوین مقررات و هماهنگی امور شورا و نهادهای شهرداری تهران گفت: از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری ۴۳۶ تذکر از سوی اعضای شورای شهر به شهرداری تهران داده شده که میزان پاسخگویی به این تذکرات ۸۰ درصد بوده است.
کد خبر : 850210

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهاب‌الدین صابونچی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: ۴۳۶ تذکر از ابتدای دوره ششم از سوی شورا داده شد و  از این میزان ۸۰ درصد به تعداد ۳۳۸ مورد پاسخ داده شده و ۶۴ مورد نیز به صورت تکمیلی ارسال شده است. نزدیک به ۵۰ مورد هنوز پاسخ داده نشده و این موضوع مشکلی از دوره های قبل تا امروز است که مشکل این است که برخی موارد جنبه تذکر ندارد و در مواردی پیشنهادات در قالب تذکر مطرح می شود.

وی ادامه داد: تذکر طبق قانون باید از سوی رئیس شورا به شهرداری ارسال شود بعضا تذکرات شفاهی است و به صورت مکتوب ارسال نمی شود لذا سامانه ای آماده شده که تا 2 یا 3 هفته آینده نهایی خواهد شد و اعضا تذکرات را در این سامانه که قابل پیگیری است، بارگذاری خواهند کرد.

به گفته صابونچی،۱۶۶ مورد از تذکرات شفاهی بوده که پیگیری های لازم را برای پاسخ‌دهی مجموعه مربوطه انجام داده‌ایم. میانیگن پاسخ دهی به تذکرات ۲۱ روز است و نسبت به دوره‌های قبل تفاوت معناداری ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته