دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو شورای اسلامی شهر تهران:

نسبت به تعطیل نکردن فضاهای عمومی اهمال‌کاری می‌کنیم/ ویروس کرونا را جدی‌تر بگیریم

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شرایط فعلی ما نسبت به تعطیل نکردن اماکن و فضاهای عمومی اهمال کاری می‌کنیم و شاید نیاز است که این ویروس را قدری جدی‌تر بگیریم. 
کد خبر : 473761
10561755_644.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا حجت نظری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با لزوم الکترونیک شدن فعالیت‌های شهرداری تهران با گسترش ویروس کرونا در پایتخت اظهار کرد: شهرداری تهران تمهیداتی را اتخاذ کند که بسیاری از خدمات شهر را تا جایی که ممکن است به شکل الکترونیک و غیرحضوری ارائه شود. من فکر می‌کنم که در شرایط فعلی ما نسبت به تعطیل نکردن اماکن و فضاهای عمومی اهمال کاری می‌کنیم و شاید نیاز است که این ویروس را قدری جدی‌تر بگیریم. 


وی ادامه داد: ما از برخی از شهرها که در معرض کرونا قرار دارند می‌شنویم که مردم خیلی موضوع را جدی نمی‌گیرند و شاید دلیل آن این باشد که مردم درباره جزئیات و تبعات کرونا اطلاع کافی ندارند شاید لازم است وزارت بهداشت موضوع را جدی‌تر بگیرد.


عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز وزارت ورزش جوان در تعطیلی سالن‌های تئاتر و سینماها و نیز مسابقات فوتبال اقدام خوبی انجام داده است نیز گفت: امروز دیدارهای ورزشی بدون تماشاگر و دیدارهای بعدی نیز فعلاً تعطیل خواهد بود.  


نظری تصریح کرد: به پرهیز از حضور در فضاهای عمومی که مانع از گسترش ویروس شود نیاز داریم. بهتر بود جلسه صحن هم به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شد، این اتفاق خوبی بود که پیشتر  انجام می‌شد و مدتی که انجام نمی‌شود و من تقاضا دارم که این امکان ارتباطی فراهم شود. 


وی با اشاره به این مطلب که سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در گزارشی که ارائه داده اعلام کرد که نسبت به ضدعفونی کردن فضاهای ورزشی اقدام کرده‌ است، افزود: با توجه به این‌که گفته می‌شود امکان انتقال ویروس در فضاهای مرطوب وجود دارد، لازم است که حداقل استخرها و حتی اگر ممکن است اماکن ورزشی شهرداری هم تعطیل شوند. 


این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: وزارت بهداشت هم اطلاع داده که آمادگی توزیع ماسک و ... را دارد. تقاضا می‌کنم  شرکت شهروند این آمادگی را داشته باشد که در صورت تأمین ماسک و دیگر مواد از سوی وزارت بهداشت به‌عنوان واسطه، محلی را برای فروش و توزیع این محصولات با قیمت مصوب در نظر بگیرد تا شهروندان درگیر سودجویی و قیمت‌های متفاوت نشوند.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

برچسب ها: حجت نظری کرونا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته