دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1398 - 11:36
با حضور استادان و مسئولان دانشگاه و خانواده دانشجویان برگزار شد؛

جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان شیمی دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود

جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان رشته شیمی دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 473368
photo_۲۰۲۰-۰۲-۱۹_۱۹-۲۲-۰۸.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهرود، حجت‌الاسلام احمد نظری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در جشن فراغت از تحصیل دانش‌آموختگان کارشناسی رشته شیمی دارویی که در محل دانشکده فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی برگزار  شد ابراز امیدواری کرد که فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی شیمی دارویی با همت خود بتوانند در مقاطع ارشد، دکتری و یا حتی مقاطع بالاتر ادامه تحصیل داده و این جشن را پایان کار خود ندانند البته فراغت از تحصیل معنی ندارد و انسان باید تا پایان عمر برای کسب علم تلاش کند.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با ابراز خرسندی از حضور در جمع استادان، دانشجویان و آرزوی موفقیت برای آنان در  همه مراحل زندگی، از همه استادان و خانواده‌های دانشجویان برای حمایت‌های بی‌دریغشان تشکر کرد و از دانشجویان خواست که قدر این حمایت‌ها را بدانند.


به گزارش آنا، این مراسم که با برگزاری موسیقی و اجرای کمدی دانشجویان و پذیرایی همراه بود و پس از خواندن سوگندنامه توسط دانش آموختگان به پایان رسید.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته