دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1398 - 14:22
فومنی:

وزیر کشور جویا شود هزینه شام و تبلیغات عده‌ای از کجا می‌آید؟

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه مستقلین گفت: وزیر کشور باید جویا شود که هزینه‌های سنگین پوستر و شام عده‌ای از کاندیداها از کجا آمده است.
کد خبر : 473079

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمد زارع فومنی در نشست خبری جبهه متحد مستقلین اظهار کرد: امروز برخی جناح‌های سیاسی با زور و قدرت می‌خواهند وارد مجلس شوند و به وسیله پول‌های کثیفی که در انتخابات غوطه‌ور است، وارد مجلس شوند. 


او افزود: از مردم می خواهیم به این جناح‌ها نه بگویند و آنها را به زباله‌دان تاریخ بیندازند. فرزندان آنها الان کجا هستند؟ 


فومنی با بیان اینکه از شورای نگهبان می‌خواهیم در تأیید صلاحیت‌های عده‌ای تجدید نظر کند، عنوان کرد: این عده اقتصاد کشور را ویران کردند و باید ریز موجودی‌های حساب آنها اعلام شود.


رئیس ستاد انتخاباتی جبهه مستقلین گفت: مدافعان انقلابی را این افراد از بین بردند و از مردم می‌خواهیم به این افراد نه بزرگ بگویند. 


فومنی با تأکید بر اینکه در نظر‌سنجی‌ها، مستقلین رتبه اول را دارند، گفت: عده‌ای لیست‌های قلابی را منتشر کرده‌اند، تنها لیستی هستیم به ویژه در تهران، به هیچ جناحی وابستگی نداریم. تمام هزینه‌های مالی خود را بعد انتخابات اعلام می‌کنیم. آنها هم اعلام کنند. وزیر کشور باید هزینه‌های سنگین پوستر و شام را بگوید این کاندیداها از کجا آورده‌اند.


او عنوان کرد: فرماندارانی که در انتخابات اعمال نظر می‌کنند و حتی پوسترهای مستقلین را در تهران و شهرستانها پاره کرده‌اند.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر کشور
ارسال نظر
هلدینگ شایسته