دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 12:45
دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات:

جبهه مردمی اصلاحات با هیچ جناحی ائتلاف نمی‌کند

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: جبهه مردمی اصلاحات با هیچ جریان و حزبی ائتلاف نمی‌کند و به‌ صورت مستقل در سراسر کشور لیست ارائه می‌دهد.
کد خبر : 385857

حجت‌الاسلام محمد زارع‌فومنی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم، به دفاتر جبهه مردمی اصلاحات در استان‌ها دستورالعملی را ارائه کرده‌ایم تا برای انتخابات امسال آمادگی کامل داشته باشد.


وی ادامه داد: در این دستورالعمل بر شناسایی کاندیداها تأکید شده و نیز این حزب همانند دوره‌های قبل به‌طور مستقل به عرصه انتخابات ورود پیدا می‌کند و در سراسر کشور لیست ارائه می‌دهد.


دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات خاطرنشان کرد: برای شناسایی نیروها، کمیته‌ای را تحت عنوان کمیته انتخابات تشکیل داده‌ایم تا در کنار کمیته سیاسی فعالیت کند.


فومنی گفت: جلسات حزب هر دو هفته یک‌بار به‌طور گسترده در تمامی مناطق تهران و در شهرستان‌ها و استان‌ها هفته‌ای یک بار برگزار می‌شود.


وی بیان کرد:‌ جبهه مردمی اصلاحات تا به امروز موفق شده نیروهای خوب و مستعدی را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی شناسایی کند. همچنین طبق یک برنامه تدوین‌شده، دبیرکل حزب و اعضای کمیته سیاسی به‌صورت چرخشی بعد از ماه مبارک رمضان در بعضی از استان‌ها حضور پیدا می‌کنند.


دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات خاطرنشان کرد: بزرگترین نشست هم‌اندیشی اصلاح‌طلبانه در تهران به‌زودی تشکیل و سیاست‌های جبهه مردمی اصلاحات برای ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی در این نشست اعلام می‌شود.


فومنی یادآور شد: جبهه مردمی اصلاحات با هیچ جریان و حزبی ائتلاف نمی‌کند و به‌صورت مستقل در سراسر کشور و تهران لیست جداگانه ارائه می‌دهد و می‌خواهد به‌عنوان یک حزب اصلاح‌طلب نیروهای خود را معرفی می‌کند.


انتهای پیام/4079/4123/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته