دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1394 - 17:19
حسن‌پور خبر داد

تکمیل پروژه یادمان شهدای گمنام واحد شهر قدس/ افتتاح یادمان در مراسمی باشکوه به‌زودی

رئیس واحد شهر قدس از تکمیل پروژه یادمان شهدای گمنام واحد خبر داد و گفت: به‌زودی مراسم باشکوهی برای افتتاح یادمان شهدای گمنام در این شهرستان برگزار خواهیم کرد.
کد خبر : 47267

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حسین حسن‌پور درویشی در گفتمان سه ساعته اعضای هیت رئیسه و اعضای شورای فرهنگی واحد شهر قدس که به منظور ارزیابی و تحلیل برنامه‌های نیمسال دوم و توجه به آثار ماندگار فاخر فرهنگی شهرستان و تبیین برنامه‌های نیمسال تحصیلی دوم ۹۳-۹۴ تشکیل شد، تشییع و تدفین شهدای گمنام در صحن مسجد پیامبر اعظم(ص) را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این واحد و از آثار ماندگار فاخر فرهنگی نام برد.


این مسئول گسترش تحصیلات تکمیلی و برگزاری دوره‌های دکتری تخصصی و ایجاد رشته‌های کار‌شناسی ارشد و دکتری تخصصی را تحقق منویات ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی ذکر کرد.


رئیس واحد شهر قدس در خصوص ارتقای کیفیت آموزشی واحد در فضای عمومی دانشگاه عنوان کرد: استادان باید با رفتار عالمانه و به دور از هرگونه جهت گیری سیاسی و فرهنگی به عنوان الگوی دانشجویان در اشاعه رفتار و اخلاق اسلامی در پرتو هماهنگی و همدلی به منظور ایجاد وحدت، نظم و انضباط و تلاش برای ایجاد یک فضای آموزشی متناسب با الگو‌ها و استاندارهای لازم را داشته باشند.


وی تاکید کرد: تامین فضای امن تحصیلی برای دانشجویان و خانواده‌ها از اولویت‌های واحد است.


رئیس واحد شهر قدس افزود: شناسایی چهره‌ها و ایجاد طرح‌های فاخر فرهنگی شهرستان راه‌کارهایی برای شناساندن چهره برجسته فرهنگی به سراسر دنیا بوده و می تواند فرهنگ ناب اسلامی اثر گذار جهانی باشد.


وی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور می‌توانیم منشأ تحولات فرهنگی باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته