دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو شورای شهر تهران در گفتگو با آنا:

موضوع حذف سردیس شهدا در بوستان جوانمردان را پیگیری می‌کنم/ سردیس‌های شهدا دوباره نصب می‌شوند

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حذف سردیس‌ شهدا از بوستان جوانمردان گفت: حتماً این موضوع را پیگیری خواهم کرد ولی بدون شک سردیس‌ شهدا دوباره نصب خواهد شد.
کد خبر : 472654
Presentation1.jpg

حجت نظری در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با حذف چندماهه 40 سردیس شهدا به‌همراه اسامی آنها در بوستان جوانمردان واقع در منطقه 5 شهرداری تهران اظهار کرد: برخی از سردیس‌هایی که در بوستان جوانمردان نصب شده بودT به‌واسطه کیفیت پایینِ اجرا و قرار گرفتن در معرض تغییرات دمایی و جوی دچار آسیب شده بودند به همین دلیل این‌ها را جمع‌آوری کرده تا پس از مرمت مجدداً در همان فضا نصب کنند.


آنا از حذف چندماهه سردیس شهدا گزارش می‌دهد؛


شهرداری تهران به سردیس شهدا هم رحم نکرد/ عذر بدتر از گناه مدیریت شهری + فیلم


وی با بیان این‌که این اطلاعات از سوی منطقه و سازمان زیباسازی دریافت شده، گفت: با توجه به این‌که این کارها توسط استادکارهای متفاوتی ساخته شده و بعضاً از کیفیت لازم برخوردار نبودند و تحت تأثیر شرایط جوی دچار آسیب شده‌اند.


عضو شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با مدت حدوداً 6 ماهه از حذف این سردیس‌ها عنوان کرد: من حتماً این موضوع را پیگیری می‌کنم که چرا این اتفاق طولانی شده است؛ اما شما در ارتباط با اصل این موضوع که سردیس‌‌ها بازخواهند گشت تردیدی نداشته باشید.


نظری در ارتباط با مواد به‌کار گرفته شده بی‌کیفیت در اجرای این سردیس‌ها از سوی سازمان زیباسازی نیز اظهار کرد: طبیعتاً ما در دوره خودمان این حساسیت را داریم اما هیچ‌‌کدام از این سردیس‌ها در دوره ما ساخته نشده و در دوران مدیریت شهری قبل ساخته شده‌اند و باید آنان در این خصوص پاسخگو باشند.


انتهای پیام/4105/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته