دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

داستان کوتاه دختری که از ارتفاعی زیاد سقوط کرد + تصاویر و ویدئو (تریلر)

یکی از کوتاه‌ترین تریلر سینمایی، تریلر فیلم «آلیس از درون آینه» منتشر شد.
کد خبر : 47265

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، فیلم «آلیس از درون آینه» (Alice Through the Looking Glass) دنباله «آلیس در سرزمین عجایب» تیم برتون (محصول 2010) منتشر شد.



«آلیس از درون آینه» را البته تیم برتون کارگردانی نکره و جیمز بابین کارگردانی آن را بر عهده گرفته است. فیلمنامه «آلیس از درون آینه» را مانند فیلم قبلی «آلیس در سرزمین عجایب» لیندا وولورتن نوشته که فیلمنامه‌نویس «شیطان‌صفت» آنجلینا جولی نیز بوده و «شیطان‌صفت 2» را نیز نوشته است.



اکثر بازیگران نقش‌های اصلی فیلم «آلیس در سرزمین عجایب» در «آلیس از درون آینه» نیز بازی می‌کنند. میا واسیکوفسکا، جانی دپ، هلنا بونهم کارتر و آن هاثاوی همراه با ساشا بارون کوهن، اندرو اسکات و ریس آیفانس در فیلم حضور دارند و آلن ریکمن، تیموتی اسپال، مایکل شین و توبی جونز صدایشان را به شخصیت‌ها قرض داده‌اند.



در مورد طرح داستان این فیلم که در تاریخ 27 می 2016 (6 خرداد 95) به روی پرده خواهد رفت، اطلاعاتی از جانب سازندگان منتشر نشده و در تریلر فیلم فقط سقوط آلیس از ارتفاعی زیاد نمایش داده شده است.


تریلر فیلم «آلیس از درون آینه» را به عنوان یکی از کوتاه‌ترین تریلرهای تاریخ سینما در زمان 10 ثانیه در لین لینک می‌توانید تماشا کنید.






تریلر «آلیس از درون آینه» - فرمت: MP4 حجم: 500 کیلوبایت


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

برچسب ها: جانی دپ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته