دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1398 - 12:01
یک فعال سیاسی در گفتگو با آنا:

برخی صدای نامزدهای مجلس را برای چهار سال می‌خرند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: برخی افراد با حضور در ستاد انتخاباتی نامزدها و هزینه کردن برای ایشان صدای نماینده را که باید صدای مردم باشند می خرند.
کد خبر : 472517
photo_۲۰۲۰-۰۲-۱۶_۱۶-۱۵-۴۳.jpg

احمد سراج در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با انتقاد از هزینه‌های سنگین انتخاباتی برخی از کاندیداهای انتخابات اظهار کرد: برخی افراد با حضور در ستاد انتخاباتی نامزدها و هزینه کردن برای ایشان صدای نماینده را که باید صدای مردم باشند می خرند.


فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم باید هوشمند باشند زیرا با رای دادن به کسانی که مشخص است در همین دو هفته تبلیغات انتخابات مجلس برای چهار سال مدیون اسپانسرها شده‌اند؛ بدون شک به خواسته های خود و حق خود نخواهند رسید.


سراج افزود: امروز پس از شش سال مشاهده نتایج حکمرانی یک تفکر خاص بر کشور، مردم تشنه حضور نیروهای  سالم و انقلابی در مجلس شورای اسلامی هستند تا در آینده نزدیک شاهد شکل گیری دولتی انقلابی و دلسوز محرومین و مستضعفان در کشور باشیم.


وی تأکید کرد: کسی شایسته نمایندگی مردم اهواز است که حتی وقتی در مجلس و در قامت یک نماینده در جایگاه ملی سخن بگوید از مشکلات مردم کوت عبدالله و ملاشیه حرف بزند، از نبود زیر ساخت‌های شهری در کلان شهر اهواز  سخن بگوید و دردهای مردم منطقه را بیان کند و  یک نماینده تنها در صورتی می تواند چنین باشد که با هزینه های سنگین انتخاباتی مدیون اسپانسر‌ها نشده و صدای خود را پیش‌فروش نکرده باشد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته