دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1398 - 16:39
خادمی در نشست خبری:

زنان در گفتمان انقلاب اسلامی باید فعالیت اجتماعی داشته باشند

عضو فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در گفتمان انقلاب اسلامی آمده است که زنان باید فعالیت اجتماعی داشته باشند و در این مسیر هر اقدامی که لازم باشد انجام خواهیم داد.
کد خبر : 472389
9غاخث.jpg

 به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، نشست خبری بانوان کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور زهره الهیان، فاطمه رهبر، سمیه رفیعی، سوده نجفی، عاطفه خادمی و فاطمه قاسم‌پور بعدازظهر امروز در محل خبرگزاری تسنیم برگزار شد.


عاطفه خادمی با اشاره ضمن معرفی خود با ذکر اینکه دکترای سیاستگذاری فرهنگی دارم،‌ اظهار کرد: مجلس یازدهم می‌تواند منشأ تغییر باشد اما برای این تغییر سه مؤلفه بیانیه گام دوم، مکتب شهید سلیمانی و خیزش معطوف به جوانان باید مورد توجه قرار گیرد.


عضو فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خاطرنشان کرد: موضوع اصلی کشور معیشت و اقتصاد است که باور جریان انقلابی تحقق اقتصاد مقاومتی در مجلس یازدهم است و در مجلس دنبال این خواهیم بود.


خادمی با تأکید براینکه در فرهنگ نیز تکیه جریان انقلاب بر ارزش‌های ایرانی- اسلامی است، تصریح کرد: منتقد شدید تبدیل شدن فضای خانواده به حیات خلوت سیاسی دولت‌ها هستیم و معتقد به تعالی خانواده‌ایم. و در مجلس آن را فعال خواهیم کرد.


وی با بیان اینکه دولت‌ها به‌ویژه اصلاح طلبان برخوردشان با مسائل خانواده سیاست‌زده است، گفت: عرصه زنان به صحنه غرض ورزی سیاسی بدل شده است.


عضو لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خاطرنشان کرد: حاشیه نشینی زنان باید پایان یابد و جامعه زنان باید دارای کرامت و منزلت شود و در همین راستا کمیسیون زنان و خانواده در مجلس یازدهم را تشکیل خواهیم داد. چرا که معتقدیم تقلیل شأنیت زنان به یک فراکسیون شایسته زنان ایران زمین نیست.


خادمی با بیان اینکه زنان خانوار از اولویت‌های اصلی ما در مجلس یازدهم خواهد بود ادامه داد: زنان خانوار قشر محرومی هستند که از سوی نهادها با بی‌مهری مواجه شده اند.


عضو فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیا ناینکه مدل کنونی اشتغال زنان معیوب است که باید اصلاح شود، گفت: در چنین ساختاری چگونه می‌توان انتظار داشت که زنان نقش مادری ایفا کنند. متأسفانه معاون زنان رئیس جمهور امروز ناچار شده به خاطر نبود امنیت شغلی مرخصی زایمان را نادیده بگیرد.


وی با تأکید براینکه زنان سرپرست خانوار و زنان شاغل از اولویت‌های برنامه ما برای مجلس آینده است، اظهار کرد: در گفتمان انقلاب اسلامی آمده است که زنان باید فعالیت اجتماعی داشته باشند و در این مسیر هر اقدامی که لازم باشد انجام خواهیم داد.


انتهای پیام/4040


انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس یازدهم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته