دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1398 - 15:22

بیانیه سامسونگ درباره تامین قطعات و پشتیبانی خدمات در ایران

سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای در فضای مجازی از دلایل خروج خود از ایران گفت.
کد خبر : 472362
11385036_891.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، تقریبا یک سال است که همکاری شرکت‌های واسطه ایرانی با سامسونگ و ال‌جی قطع شده است. گفته می‌شود دلیل این امر فشار‌های آمریکا برای محدود شدن همکاری این شرکت‌ها با کشور ایران است. این مسئله زمانی بیشتر از گذشته در دید مردم قرار گرفت که تابلو‌های این دو شرکت از سطح کشور جمع‌آوری شده و با شرکت‌های سام و جی پلاس جایگزین شدند.


خروج دو ابر شرکت کره‌ای هرچند ناعادلانه بود، باعث شد شرکت‌های ایران تلاش برای خودکفایی شدن خود را افزایش دهند. این شرکت‌های جایگزین که سام و جی پلاس نام دارند، قرار شد هفته آینده محصولات جایگزین خود را وارد بازار ایران کنند. این محصولات که در حال حاضر تنها به تلویزیون‌های خانگی محدود می‌شوند قرار است سال آینده لباسشویی و یخچال را در فهرست خود جای دهند.



اکنون شرکت سامسونگ بیانیه‌ای در این باره منتشر کرده و درباره دلیل اقدامات خود را در آن اعلام کرده است. در ادامه این بیانیه را مطاله می‌کنید:


«شرکت سامسونگ همواره نهایت احترام را برای خانواده هواداران و مصرف کنندگان خود در ایران قایل بوده و حضور و ارتباطی قوی با بازار بزرگ ایران داشته است. با وجود تحولات اخیر و مشکلات ایجاد شده در مسیر تبادلات مالی و کالایی، سامسونگ همچنان متعهد به حفظ دسترسی کاربران وهوادارن خود به جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود است.


سیاست ما مبتنی بر حفظ حضور در بازار ایران در سال‌های اخیر و با وجود تمای تحولات تغییر نکرده است. در همین راستا و با وجود همه مشکلات، سامسونگ رسما اعلام می‌کند که تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش به محصولات سامسونگ در بازار ایران را بصورت کامل ادامه خواهد داد. در نتیجه کاربران محصولات این شرکت هیچ نگرانی در زمینه پشتیبانی و تامین قطعات در آینده نخواهند داشت».


انتهای پیام/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب