دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1394 - 15:56

اختتامیه جشنواره «تقدیر از افراد و گروه‌های برگزیده در ترویج کتاب‌خوانی» با حضور وزیر ارشاد برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره «تقدیر از افراد و گروههای برگزیده در ترویج کتابخوانی»، ۲۶ آبان ماه همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شخصیت‌های فرهنگی و علمی کشور برگزار می‌شود.
کد خبر : 47234

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره «تقدیر از افراد و گروه‌های برگزیده در ترویج کتابخوانی»، این مراسم از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در سالن غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب به اجرا در می‌آید.


برگزیدگان از میان گروه‌ها و نهادهای غیردولتی و افراد فعال در حوزه ترویج کتابخوانی، انتخاب می‌شوند.


همچنین امسال در این جشنواره، بخش ویژه‌ای پیش‌بینی شده است که افراد و مراکز مرجع و تاثیرگذار در حوزه کتابخوانی را شامل می‌شود. بخش ویژه دربرگیرنده معلم برگزیده، پیش‌نماز برگزیده، کتابدار برگزیده، کتابفروش برگزیده، مهدکودک برگزیده و نیز فرد یا گروه برگزیده در زمینه ترویج کتابخوانی به زبان فارسی در خارج از کشور است.


داوران جشنواره تقدیر از افراد و گروههای برگزیده در ترویج کتابخوانی از میان تشکل‌های مردم نهاد، نویسندگان، کار‌شناسان حوزه کتاب و ترویج کتابخوانی و نیز سازمان‌های دولتی و غیردولتی انتخاب شده‌اند.


بر اساس این گزارش تاکنون بیش از ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره تقدیر از افراد و گروههای برگزیده در ترویج کتابخوانی رسیده است که پیش بینی می‌شود تا پایان زمان مهلت ارسال آثار، به ۳۰۰ اثر افزایش بیابد. این تعداد اثر نسبت به سال گذشته که ۹۰ اثر را شامل می‌شد افزایش قابل توجهی یافته است.


آخرین مهلت تکمیل فرم مربوطه و ارسال مدارک به دبیرخانه جشنواره تقدیر از افراد و گروههای برگزیده در ترویج کتابخوانی، ۱۳ آبان ماه است و داوری از ۱۴ آبان ماه آغاز خواهد شد.


علاقمندان می‌توانند تا پایان وقت اداری ۱۳ آبان ماه، گزارش آثار خود را به دبیرخانه جشنواره «تقدیر از گروه‌ها و افراد برگزیده ترویج کتاب‌خوانی» واقع در تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان فجر، شماره ۷، ساختمان فجر، طبقه ۶، کد پستی ۱۵۸۹۷۴۳۱۱۱ ارسال کنند و برای طرح نظرات و پرسش‌های خود با پست الکترونیک ketabkhani@farhangmail. ir ارتباط بگیرند.


فراخوان این جشنواره به همراه فرم شرکت در آن، در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس Farhang. gov.ir قابل دریافت است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته