دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرزامی در گفتگو با آنا:

رفاقت میان رحمتی و حسینی جاری می‌شود/ مجیدی بیشتر از مشورت‌ها استفاده کند

پیشکسوت تیم استقلال گفت: سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی دوستی دیرینه دارند و رفاقت میان آن‌ها برقرار خواهند ماند.
کد خبر : 472020
_36729.png

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سید مهدی رحمتی در ابتدای این فصل از رقابت‌های فوتبال ایران از استقلال جدا شد و به تیم شهر خودرو پیوست. در روزهای گذشته اختلافاتی میان رحمتی و سید حسین حسینی که دروازه‌بان اول استقلال است ایجاد شده که این موضوع در فضای مجازی بازتاب زیادی به همراه داشته است.


غلامحسین فرزامی در خصوص اختلافات رحمتی و حسینی در فضای مجازی به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: به نظر من بهتر است هر دو دروازه‌بان سکوت کنند و به فوتبالشان بپردازند. تماشاگران هر دو دروازه‌بان را دوست دارند و اختلاف میان آن‌ها باعث می‌شود تا استقلال و شهر خودرو دچار مشکل شوند. این دو تیم نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند و نتایجی که کسب می‌کنند، به خودشان مربوط است.


وی افزود: مهدی رحمتی از گلرهای بسیار خوب فوتبال ایران است و حسینی نیز نشان داده در شرایط خوبی قرار دارد. رحمتی بزرگ‌تر است و نباید واکنش‌هایی داشته باشد که عملکرد درخشان او را دچار خدشه کند. حسینی نیز باید احترام بزرگ‌تر را حفظ کند و به مسائلی که می‌تواند عملکرد هر دو بازیکن را دچار مشکل کند دامن نزند.


پیشکسوت استقلال تأکید کرد: رحمتی و حسینی باهم دوست بودند و هنوز هم رفاقت خوبی می‌تواند میان آن‌ها جاری باشد. در این میان افرادی تلاش می‌کنند رابطه میان این دو دروازه‌بان خوب فوتبال ایران را دچار تنش کنند. بهتر است هر دو توجهی به حرف‌های بیهوده نداشته باشند و تمرکزشان را بر روی عملکردشان درون زمین و موفقیت تیمشان بگذارند.


وی با انتقاد به عملکرد فرهاد مجیدی در روی نیمکت استقلال عنوان کرد: استقلال دو بازی مهم را که برده بود با تساوی عوض کرد. مجیدی مربی جوان و جویای نامی است و می‌تواند همانند دورانی که فوتبال بازی می‌کرد، در مربیگری هم موفق باشد ولی او نباید نسبت به تجربیات اطرافیان و مشورت‌هایی که به او داده می‌شود، بی‌تفاوت باشد. درست است که استقلال مصدومان زیادی دارد ولی برای حفظ پیروزی باید بازیکنان به‌خصوص دروازه‌بان تیم بتوانند بازی را مدیریت کنند تا امتیازات مهم از دست نرود.


فرزامی با اشاره به این موضوع که علی ربانی به‌عنوان بدن‌ساز تیم، دیر به استقلال اضافه شد، اظهار کرد: اگر بازیکنان بدن‌سازی خوبی داشته باشند، در شرایط فیزیکی قبراق و آماده به مصاف حریفان می‌روند و فشار مسابقات و فشردگی بازی‌ها نمی‌تواند میزان آسیب‌دیدگی‌های استقلال را افزایش دهد. من معتقدم در طول زمان شرایط بدنی تیم استقلال بهتر می‌شود ولی سرمربی تیم باید از بدن‌ساز بخواهد تا بهتر با بازیکنان تیم کار کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته