دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دوستان دیروز؛ رقیبان امروز/ تقابل رحمتی و حسینی در آزادی

مصاف تیم‌های استقلال و شهر خودرو میدان رقابت سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی درون دروازه دو تیم است.
کد خبر : 448432
_36729.png

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های فوتبال استقلال و شهر خودرو مشهد در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساعت 15 فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.


تقابل نمایندگان تهران و مشهد دیداری 6 امتیازی است و تیم پیروز این بازی شرایط بسیار بهتری در جدول رده‌بندی خواهد داشت. شهر خودرو با 23 امتیاز در رده دوم قرار دارد و استقلال 22 امتیازی رتبه سوم را در جدول کسب کرده است. 


آندره‌آ استراماچونی در 7 بازی اخیر 19 امتیاز با آبی‌پوشان کسب کرده و یحیی گل‌محمدی توانسته با شهر خودرو 14 امتیاز به‌دست آورد. مصاف دو تیم اهمیت زیادی دارد و قطعاً دو تیم تلاش می‌کنند تا به پیروزی برسند.


نکته جالب در بازی استقلال و شهر خودرو حضور سید مهدی رحمتی، سنگربان سابق آبی‌پوشان درون دروازه نماینده مشهد است. رحمتی 9 فصل از دروازه استقلال حراست کرد و این فصل با 4 گل خورده یکی از بهترین دروازه‌بانان لیگ برتر بوده است. بازگشت او به ورزشگاه آزادی و ایستادن مقابل استقلال می‌تواند آبستن اتفاقات غیرمنتظره‌ای شود، هرچند یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از مسابقه اعلام کرد تنشی میان رحمتی و تماشاگران استقلال ایجاد نخواهد شد. 


سید حسین حسینی که با حضور رحمتی در شهر خودرو، دروازه‌بان اول استقلال شده این فصل 12 بار دروازه‌اش باز شده تا آمار گل‌های خورده او سه برابر رقیب سابقش باشد. بدون تردید پیروزی در بازی فردا وابسته به عملکرد حسینی و رحمتی درون دروازه استقلال و شهر خودرو است و هر کدام از این دو بازیکن عملکرد بهتری ارائه کنند، می‌توانند عامل اصلی پیروزی تیمشان باشند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته