دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1398 - 10:51

واکنش کاربران فضای مجازی به تبلیغات شبکه سعودی برای تحریم انتخابات

رسوایی بزرگ رسانه سعودی ایران اینترنشنال پس از پخش گزارش جعلی و گرفتار شدن در دام رسانه ای ، کاربران فضای مجازی به این اتفاق واکنش نشان دادند.
کد خبر : 471735
11372625_565.jpg

گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، پس از انتشار فیلم‌های گرفته شده از خبرنگاران و رسوایی بزرگ رسانه سعودی ایران اینترنشنال توسط دوربین مخفی، این شبکه که قصد بایکوت خبری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و سوء استفاده از این کمپین ساختگی را داشت، در اقدامی غیرحرفه‌ای خبرها و برنامه‌های تحلیلی خود را غیرفعال و از دسترس خارج کرد و در اقدامی رو به عقب با انتشار بیانیه ای سعی کرد این رسوایی خود را به نحوی توجیه کند.


پس از گاف بزرگ رسانه وابسته به جنایتکاران سعودی و دروغ‌پراکنی آنها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کاربران فضای مجازی نیز دست به کار شدند و با انتشار کامنت‌هایی ذیل پست‌های صفحه اینستاگرام شبکه ایران اینترنشنال، ضمن اعلام انزجار و تنفر از بدخواهان این سرزمین، به آنها گوشزد کردند که پرشورتر از هر دوره در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد و اجازه نخواهند داد مزدوران رسانه‌ای سعودی و غربی برای آنها تصمیم بگیرند.


در ادامه نمونه‌هایی از پست‌های کاربران در واکنش به رسوایی این بنگاه دروغ‌پراکنی در صفحات ایران اینترنشنال را مشاهده می‌کنید:


















منبع: باشگاه خبرنگاران


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته