دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1398 - 07:35

صف مدعیان قهرمانی لیگ برتر والیبال از دیگر تیم‌ها جدا شد

تیم‌های مدعی لیگ برتر والیبال خرج خود را از دیگر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها جدا کرده‌اند و برای قهرمانی تلاش می‌کنند.
کد خبر : 471465
PZS_5177.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های لیگ برتر والیبال با گذشت 14 هفته تا حدود زیادی وضعیت مشخصی پیدا کرده و می‌توان پیش‌بینی کرد کدام تیم‌ها مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند و چه تیم‌هایی باید تلاش کنند تا در این رقابت‌ها باقی بمانند.


شهرداری ورامین با کسب 13 پیروزی بار خود را بسته و در صدر جدول قرار داد. شاگردان محمد عمده غیاثی موفق شدند پیکان مدعی را با نتیجه 3 بر صفر ببرند و نشان دادند آمادگی زیادی برای تکرار عنوان قهرمانی فصل گذشته دارند.


سایپا که 11 پیروزی در این فصل به دست آورده دومین مدعی عنوان قهرمانی است. مجتبی صالح ثابت کرده که آمادگی مقابله با چالش قهرمانی نزد شاگردانش وجود دارد و تنها شکست این فصل شهرداری ورامین را سایپا رقم زده است.


پیکان با وجود شکست هفته گذشته مقابل شهرداری ورامین با 10 پیروزی در رده سوم جدول ایستاده است. شاگردان محمد ترکاشوند امیدوارند تا در ادامه فصل بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و از کسب عنوان نخست ناامید نیستند.


کاله مازندران هم در این فصل 10 پیروزی کسب کرده و یکی دیگر از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر والیبال است. شاگردان بهروز عطایی با تجربه بالایی که سرمربی تیمشان دارد از ظرفیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند مدعی قهرمانی باشند.


8 تیم از جدول 13 تیمی لیگ برتر والیبال به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد و تیم‌های حاضر در این مرحله با یکدیگر رقابت می‌کنند تا قهرمان والیبال باشگاهی ایران مشخص شود.



انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته