دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 بهمن 1398 - 19:30
لیگ برتر والیبال؛

جدال پیکان برای رسیدن به صدر جدول/ شهرداری ورامین به دنبال جبران نخستین شکست

جدال دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال از حساس‌ترین مسابقات این هفته است.
کد خبر : 468224
_MID0135.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال از فردا با 6 دیدار برگزار می‌شود.


شهرداری ارومیه – پیکان


جذاب‌ترین بازی این هفته جدال دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان است.هدایت شهرداری ارومیه به پیمان اکبری رسیده و آنها تاکنون دو پیروزی متوالی کسب کرده‌اند و فردا در خانه میزبان تیم جوان پیکان خواهد بود. پیکانی‌ها در رده دوم قرار دارند و برای بهبود و حفظ جایگاه خود به پیروزی نیاز دارند.


فولاد سیرجان - راهیاب ملل مریوان


بازی بعدی جدال دو تیم فولاد سیرجان و راهیاب ملل مریوان است؛ تیم فولاد سیرجان با هدایت تندروان هفته گذشته مغلوب کاله شد. سیرجانی‌ها امیدوارند تا بتوانند مقابل راهیاب ملل عملکرد خوبی داشته باشند. شاگردان صادقیانی در راهیاب ملل به دنبال کسب سومین پیروزی خود هستند.


سایپا - شهرداری گنبد


سایپایی‌ها بعد از تعطیلات شرایط بهتری پیدا کردند و توانستند نخستین شکست شهرداری ورامین را رقم بزنند. شاگردان شهنازی در این هفته میزبان شهرداری گنبد هستند که در جایگاه هفتم قرار دارند و در تلاش هستند چند پله صعود کنند.


سپاهان - شهرداری ورامین


جذاب‌ترین بازی این هفته جدال بین سپاهان و شهرداری ورامین است؛ محمدی‌راد در این هفته از تیم شهرداری ورامین پذیرایی می‌کند. سپاهان تاکنون هفت پیروزی و دو شکست در کارنامه‌اش داشته و در تلاش است در جمع مدعیان باقی بماند. ورامینی‌ها البته با مشکلات داخلی روبه‌رو شدند و باید دید می‌توانند از پس نماینده اصفهان بربیایند یا خیر.


کاله - خاتم اردکان


تیم خاتم اردکان با وجود تغییر سرمربی، باز هم شرایط خوبی ندارد و در این هفته میهمان کاله است. آملی‌ها 6 پیروزی و سه شکست دارند و با غلبه بر پیکان در هفته گذشته روحیه بالایی دارند. حضور نفرزاده در تیم خاتم اردکان هم با پیروزی همراه نبود و اردکانی‌ها تنها یک برد دارند و در قعر جدول رده‌بندی ایستاده‌اند.


شهداب یزد - پیام خراسان


تیم والیبال شهداب یزد در این فصل فراز و نشیب زیادی داشت؛ یزدی‌ها با اضافه کردن دو بازیکن خارجی امیدوارند روند بهتری پیدا کنند. پیام خراسان هم در میانه‌های جدول رده‌بندی است و در تلاش برای رسیدن به بالای جدول است.


تیم والیبال شهروند اراک در این هفته از مسابقات لیگ برتر با قرعه استراحت روبرو است.


انتهای پیام/4048/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته