دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور مسئولان صورت گرفت؛

بررسی الگوی آمایش سرزمین و نقش افراد و سازمان‌ها در توسعه پایدار چابهار ‎

جلسه بررسی الگوی آمایش سرزمین چابهار و نقش افراد و سازمان‌ها با محور دانشگاه‌ها در توسعه پایدار منطقه با تأکید بر مناطق سیل‌زده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار برگزار شد.
کد خبر : 471059
unnamed.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از چابهار، جلسه بررسی الگوی آمایش سرزمین چابهار با همت مرکز تحقیقات محیط‌‌زیست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه این شهرستان، متخصصان و صاحب‌نظران دانشگاهی از دانشگاه تهران، ادارات، سازمان‌ها، شوراها و معتمدین محلی  در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


  در این جلسه حبیب پیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار با تبریک فرارسیدن ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی به بیان نقش و جایگاه دانشگاه در توسعه پایدار منطقه پرداخت.


وی رویکرد جدید دانشگاه در مشارکت در توسعه اقتصاد شهری را یادآور شد و بیان کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار با دارابودن امکانات و اعضای هیئت علمی متخصص و متعهد، خود را ملزم به همراهی در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و تولید دانش محصول و خدمات‌محور می‌داند و در این راستا طرح‌ها و برنامه‌های مدونی دارد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار در این نشست با توجه به برنامه‌های اجرایی خود، توسعه مطالبه‌گری و رویکرد جهادی و انقلابی را کلید حل مشکلات دانست.


در ادامه جلسه حاضران با ارائه نظر خود به بیان مشکلات، چالش‌ها و نیازهای شهرستان و به‌ویژه مناطق سیل‌زده پرداختند و مقرر شد دبیرخانه مشترکی در زمینه اجرایی کردن مباحث مطروحه با محور دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار تشکیل شود.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: چابهار حبیب پیری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته