دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1398 - 18:54
مدیر عامل شرکت چندمنظوره نصر:

کارکنان می‌توانند از خدمات ویژه زائرشهر رضوی با قیمت ارزان بهره‌مند شوند

مدیر عامل شرکت چندمنظوره جهاد نصر گفت: مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی کشور جهت کاهش هزینه‌ها و تسهیل سفره کارکنان و همچنین روستا‌های دورافتاده می‌توانند از خدمات رفاهی که در مجموعه زائرشهر رضوی در اختیار آنها قرار می‌گیرد، بهره لازم را ببرند.
کد خبر : 471021
7777.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا محمد جواد قلی‌پور، مدیر عامل شرکت چند منظوره جهاد نصر در خصوص تفاهم‌نامه صورت‌گرفته با آستان قدس رضوی مبنی بر اسکان ارزان کارکنان عنوان کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با آستان مقدس رضوی صورت گرفته مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی کشور جهت کاهش هزینه‌ها و تسهیل سفره کارکنان و همچنین روستا‌های دورافتاده می‌توانند از خدمات رفاهی که در مجموعه زائرشهر رضوی در اختیار آنها قرار می‌گیرد، بهره لازم را ببرند.




ریاست ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر امداد جاده‌ای به توصیف این اقامتگاه پرداخت و تصریح کرد: این زمین ۳۵ هکتاری به‌عنوان اسکان ارزان با رویکرد تکریم از مهمانان حضرت رضا (ع) با امکانات رفاهی بسیار عالی که هر سوییت در فضای نور گیر و بزرگ ۴۵ متری و امکانات خوبی مانند تخت و پتوی درجه یک سیستم گرمایشی و سرمایشی و لوازم پذیرایی، پارکینگ خودرو، فضای بازی کودکان، فراهم شده است لازم به ذکر است که سرویس ایاب و ذهاب ویژه تا حرم مطهر در مدت زمان ۵ دقیقه تا حرم مطهر رضوی همواره در اقامتگاه حاضر هست .



مسئول بازرسی امداد جاده‌ای کشور در پایان خاطر نشان کرد: خدمات غذایی در سه وعده به همراه اسکان برای هر نفر ۵۰ هزار تومان است که با شرایط اقتصادی فعلی در حد یک هتل ۴ ستاره است. تا همه دلدادگان این مضجع منور رضوی بتوانند از این امکانات استفاده کنند.



جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:


۰۹۱۵۶۱۷۴۱۲۴ صدای مشتری


۰۵۱۳۸۵۸۴۹۸۰


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب