دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1398 - 09:42

رئیس پارلمان کویت معامله قرن را به زباله‌دان انداخت + ویدیو

رئیس پارلمان کویت در نشست فوق‌العاده اتحادیه پارلمان‌های عربی نسخه‌ای از معامله قرن را به نیابت از کشورهای اسلامی در سطل زباله انداخت.
کد خبر : 470817
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از العهد، مرزوق الغانم رئیس پارلمان کویت در سخنرانی خود در نشست فوق‌العاده اتحادیه پارلمان‌های عربی در اردن بر حمایت از ملت فلسطین تأکید کرد و گفت فلسطین و قدس دیر یا زود به آغوش امت بازخواهد گشت.


وی به نیابت از ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان، نسخه‌ای از طرح شوم معامله قرن را در سطل زباله انداخت و گفت تنها مکان مناسب و حقیقی این طرح، زباله‌دان تاریخ است.


رهبر معظم انقلاب چهارشنبه هفته گذشته در جمع اقشار مردم در خصوص معامله قرن فرمودند: «امّا مسئله‌ فلسطین. خب شنیدید دیگر؛ همه‌ دنیا شنیدند که زورگویان و سر گردنه ‌بگیران آمریکایی اخیراً از یک طرحی رونمایی کردند؛ اسم آن را هم گذاشته‌اند «معامله‌ قرن». خودشان را دل‌خوش میکنند به اینکه یک اسم بزرگی برایش بگذارند، شاید بگیرد، شاید بشود. به نظر بنده این کاری که اینها انجام دادند و دنبالش هستند اوّلاً احمقانه است، ثانیاً نشانه‌ خباثت است، ثالثاً از همین شروع کار به ضرر خودشان است. احمقانه است؛چرا؟ چون این طرح قطعاً به نتیجه نمی‌رسد، این طرح قبل از مردن ترامپ، می‌میرد؛ بنابر‌این برای یک کاری که قطعاً تحقّق پیدا نخواهد کرد، آمدن و نشستن و خرج کردن و این و آن را دعوت کردن و در دنیا جنجال راه انداختن و رونمایی کردن یک عمل احمقانه‌ای است.» (16 بهمن 98)


انتهای پیام/4106/


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته