دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار جوانی در گفتگو با آنا:

مردم در انتخابات با آگاهی شرکت کنند

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر مردم به دنبال این هستند تا کشورشان به خوبی اداره شود، باید به عنوان یک وظیفه و تکلیف و آگاهانه در انتخابات شرکت کنند.
کد خبر : 470701

سردرا یدالله جوانی در گفتگو با خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و معنای ساده انتخابات این است که مردم کشور از طریق انتخابات باید خودشان کشور را اداره کنند.


وی افزود: قبل از انقلاب، اداره کشور در اختیار مردم نبود، یک نظام شاهنشاهی بر روی کار بود که آخرین سلسله آن را هم انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها برروی کار آوردند، اما با انقلاب اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی، اداره کشور بر عهده مردم گذاشته شد و نیز مردم از طریق انتخابات، مسئولان را برای مسئولیت‌های مختلف انتخاب می‌کنند.


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر مردم به دنبال این هستند تا کشورشان به خوبی اداره شود، باید در هر انتخاباتی به عنوان یک وظیفه و به عنوان یک تکلیف شرکت کنند.


جوانی با بیان اینکه دشمنان ما تلاش می‌کنند تا مردم در انتخابات حضور چشم‌گیر نداشته باشند، یادآور شد: آنها در پی این هستند تا از طریق دل‌‌سرد کردن مردم این‌گونه وانمود کنند که نظام اسلامی پشتوانه‌های مردمی خود را از دست داده و از طریق فشارهای گوناگون کشور را دچار بحران سازند.


وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان‌دهنده زنده بودن و پویا بودن ملت است و اینکه نشان می‌دهد ملت ایران نسبت به سرنوشت خودش، حساسیت‌های لازم را دارد و دشمن نمی‌تواند کشورمان را از درون به چالش‌های گوناگون دچار کند.


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر انتخاب مردم مبتنی بر یک آگاهی باشد، مجلسی که شکل خواهد گرفت مبتنی بر نمایندگان قوی و توانمند است، گفت: اگر مردم مشکلاتی هم دارند باید بدانند با حضور در انتخابات و انتخاب آگاهانه می‌توانند بر مشکلاتشان فائق آیند.


به گفته جوانی؛ اساساً در جمهوری اسلامی کلید حل مشکلات در دستان مردم است؛ بنابراین مردم هرچقدر در انتخابات حضور پررنگ داشته باشند و آگاهانه انتخاب کنند، اداره کشور را به دست افراد کارآمد و توانمند می‌سپارند.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته