دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1398 - 13:56
آیت‌الله علم‌الهدی:

باعث تأسف است که برخی مسئولان ارشد کشور انتخابات را زیر سؤال می‌برند

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: باعث تأسف است که برخی مسئولان با سمت بالا با دشمن هم صدا شوند و انتخابات را تشریفاتی بنامند.
کد خبر : 470520

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله سیداحمد علم‌‌الهدی در خطبه نمازجمعه امروز مشهد در حرم امام رضا (علیه‌السلام) با اشاره به اینکه مردم تنها عامل اجرایی پیروزی انقلاب بودند، اظهار کرد: حضور در صحنه و عرصه مبارزه مردم ثابت کرد به تعبیر امام، پیروزی انقلاب، پیروزی خون بر شمشیر بود.


وی با تأکید بر اینکه این واقعیت، عامل تداوم عمر 41 ساله انقلاب نیز بود، افزود: تحلیل دشمن روی قدرت نظام، میزان حضور مردم در صحنه است.


خطیب نماز جمعه مشهد با بیان اینکه دشمنی‌ها و توطئه‌های آمریکا با مردم ما به خاطر حضور آنان در حمایت از انقلاب و رهبری انقلاب است، اضافه کرد: حضور مردم در صحنه، راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات یک مانور بزرگ است.


وی با تأکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات باید کپی دومی از راهپیمایی 22 بهمن باشد، خاطرنشان کرد:  حضور در راهپیمایی و مشارکت در انتخابات، تحلیل دشمن را نسبت به قدرت نظام،  چند برابر می‌کند.


آیت‌الله علم‌‌الهدی ادامه داد: دشمن در آستانه انتخابات درصدد است تا با القای اینکه این انتخابات، انتصابات و گزینشی است را تبلیغ می‌کند، دشمن می‌خواهد مسئله مشارکت مردم را در انتخابات از بین ببرد.


وی با اعلام اینکه البته آنچه باعث تاسف است که برخی مسئولان با سمت بالا با دشمن هم صدا شوند و انتخابات را تشریفاتی بنامند، یادآور شد: برخی که شورای نگهبان را زیر سؤال می‌برند یا در دلهایشان مریضی است، یا شکاک هستند.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات
ارسال نظر
هلدینگ شایسته