دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ترکیب احتمالی مجیدی برای دربی 91

فرهاد مجیدی در دربی 91 چند غایب دارد و ناچار است تیمش را با ترکیبی متفاوت نسبت به دیدار با نفت مسجدسلیمان وارد زمین کند.
کد خبر : 470372
IMG-20200125-WA0040.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال استقلال در شرایطی آماده برگزاری دربی 91 با پرسپولیس می‌شود که فرهاد مجیدی در این مسابقه نمی‌تواند از سیاوش یزدانی، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته استفاده کند.


غایبان استقلال باعث شده‌اند تا ترکیب این تیم در این مسابقه تا حدود زیادی مشخص نباشد اما سرمربی آبی‌پوشان ناچار است به بازیکنانی تکیه کند که در 3 دیدار اخیر نمایش بسیار خوبی را ارائه کرده‌اند.


سید حسین حسینی درون دروازه تیم آبی‌پوش دربی قرار می‌گیرد. روزبه چشمی در قلب دفاع استقلال بازی خواهد کرد و در کنار او محمد دانشگر و شاهین طاهرخانی بازی می‌کنند. با توجه به اینکه استقلال با سیستم 2-5-3 بازی خواهد کرد، دو بازیکن به‌عنوان مدافع هافبک در جناحین چپ و راست آبی‌پوشان قرار می‌گیرند. در بازی‌های اخیر هروویه میلیچ و وریا غفوری به‌خوبی در این پست‌ها بازی کردند و قطعاً امروز هم مورد اعتماد مجیدی هستند.


در خط میانی مسعود ریگی نشان داده که می‌تواند هافبک دفاعی خوبی باشد. علی کریمی و آرش رضاوند هم دیگر هافبک‌های استقلال هستند. در این میان احتمال آن وجود دارد که مجیدی از فرشید باقری به‌جای ریگی یا رضاوند استفاده کند. در خط حمله آبی‌پوشان هم مهدی قائدی و امیرارسلان مطهری ثابت کردند بازیکنان آماده‌ای هستند و سرمربی استقلال بازیکنانی مطمئن‌تر از آن‌ها ندارد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته