دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پژمان جمشیدی در گفتگو با آنا:

هیچ‌وقت حواشی بازیگر شدنم دست از سرم برنمی‌دارد/ خودم را امیدوار به سیمرغ نمی‎‌کنم؛ هرچند قطعا برایم جذاب است +فیلم

پژمان جمشیدی گفت: تا زمانی که حضورم در بازیگری جدی است مایه خوشحالی برایم خواهد بود. حتی به خودم این آمادگی را می‌دهم که پیشنهادی نداشته باشم، بازی نکنم.
کد خبر : 470370
AALI9590.jpg

پژمان جمشیدی از بازیگران پرکار این روزهای سینما که با چند فیلم از جمله «دوزیست» و «خوب، بد، جلف2: ارتش سری»  نیز در جشنواره فجر حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا با اشاره به حواشی این چندساله اخیر که با نقش‌آفرینی‌اش در عرصه بازیگری همراه بوده، بیان کرد: فکر می‌کنم از این حواشی و انتقادات تا پایان کار بازیگری‌ام نیز عبور نکنم؛ هرچند  یک و ماه نیم است که از فضای مجازی بیرون آمدم و خودم را راحت کرده‎ام و هر کامنتی را دیگر نمی‌بینم.


وی با این حال افزود: من به برخی از انتقادات حق می‌دهم اما به برخی نه. بالاخره حتما پیشنهاد بازیگری دارم که بازی می‌کنم.


نه در فوتبال و نه در بازیگری، دست و پا نزده و نمی‌زنم


این بازیگر سینما گفت: تلاش می‌کنم برای یکبار زندگی‌ام که به آن چیزی که می‌خواهم برسم. هدف اصلی این است که خودم را با این تجربه‌ها از نظر روحی ارضا کنم. دست و پایی هم نمی‌زنم چه زمانی که فوتبال بازی می‌کردم و چه الان در حوزه بازیگری.جمشیدی در عین حال تأکید داشت: تا زمانی که حضورم در بازیگری جدی است مایه خوشحالی برایم خواهد بود. حتی به خودم این آمادگی را می‌دهم که پیشنهادی نداشته باشم، بازی نکنم.


بازی با گذشته فوتبالی‌ام در سینما برایم جذاب است


وی همچنین درباره تجارب خود در این حوزه نیز گفت: من این سال‌ها در هر ژانری بازی کرده‌ام و لزوما هم سینمای کمدی نیست. شاید بگویند چرا مدام از گذشته فوتبالی‌ام در بازی‌های سینمایی وام گرفته می‌شود، خب فوتبال گذشته من است و بازی با گذشته‌ام در سینما نیز جذاب است و شوخی هم با آن نکته بدی نیست.


جمشیدی درباره احتمالا گرفتن جایزه از جشنواره گفت: نامزد شدن در سینما خودش جذاب است اما دیده شدن مهم و ارزشمندتر خواهد بود. خیلی هم خودم را امیدوار به جایزه نمی‎کنم چون بازی‌های خوب دیگری در جشنواره وجود دارد. امیدوارم هرکس حقش است به آن هم برسد.


انتهای پیام /4143/


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته