دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1398 - 08:00
تخریب به جای کارنامه-2/ سلگی در گفتگو با آنا:

جریان اصلاحات به‌دلیل نداشتن کارنامه، برچسب‌زنی به قالیباف را دستور کار قرار داده است

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دستان جناحی که به آقای قالیباف برچسب می‌زنند خالی است و حتی چون ناکارآمدی‌هایشان بر همه واضح و مبرهن است، از بیان اقداماتشان عاجز هستند.
کد خبر : 470318
unnamed.jpg

روح‌الله سلگی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره برچسب‌زنی و اتهامات بی‌پایه و اساس جریان اصلاحات علیه محمدباقر قالیباف برخلاف حکم نهایی قوه قضائیه در ماجرای پرونده تخلفات شهرداری تهران اظهار کرد: این جریان مقبولیت اجتماعی خودش را در تهران طبق نظرسنجی‌های میدانی دقیق از دست‌رفته می‌داند؛ بنابراین به تخریب ایشان متوسل می‌شوند و در حالی که مردم تهران از اقشار و گروه‌های مختلف، خدمات او را در کلان‌شهر تهران هنوز فراموش نمی‌کنند.


وی ادامه داد: ذائقه مردم تهران شیرین است از خدمات و تلاش‌های مجاهدانه و جهادگرانه او در شهر تهران، لذا توسل به رفتارهای تخریبی و خارج از اخلاق برای به دست آوردن قدرت، دیگر برای مردم خیلی حنایی نیست که رنگی داشته باشد.


دبیر انجمن فرزندان شاهد کشور گفت: دستان جناحی که به آقای قالیباف برچسب می‌زنند خالی است و حتی چون ناکارآمدی‌هایشان بر همه واضح و مبرهن است، از بیان اقداماتشان عاجز هستند.


سلگی ادامه داد: بنابراین با توجه به فقدان کارآمدی که در نزد مردم عیان شده، اینها یک روزی می‌آیند در انتخابات دوقطبی‌های کاذب شکل می‌دهند و یک روزی هم متوسل به تخریب می‌شوند و لذا ره به جایی نخواهند برد؛ یعنی این رفتارها تکراری است و مردم هوشمندانه می‌فهمند که هدف آن‌ها تخریب است نه چیز دیگری.


وی بیان کرد کرد: با توجه به اینکه قوه قضائیه با صراحت این را اعلام کرده که اتهام فساد علیه آقای قالیباف صحت ندارد، ولی اصلاح‌طلبان دست‌بردار نیستند؛ چون بالاخره بسیاری از نجومی‌بگیران و بسیاری از مفسدان اقتصادی موقعیت خود را در خطر می‌بینند.


عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در مقاطعی که جریان اصلاح‌طلب در جاهای مختلف در مسند امور بوده مانند شهرداری تهران یا دولت، میزان رضایتمندی مردم بسیار کاهش یافته است.


 مدرس علوم سیاسی با بیان اینکه در جریان غرب‌گرای داخلی نگاه جهادگرایانه وجود ندارد، تأکید کرد: ایمان به توانستن و اتکا به توان داخلی در جریان غرب‌گرا وجود ندارد و نیز مدام به دنبال افزایش فاصله و شکاف بین مردم و حاکمیت هستند تا از این طریق بتوانند حاکمیت را مجبور به باج‌دهی بیشتر به غرب کنند و این موضوع برای همه روشن است.


 سلگی ضمن اشاره به این مطلب که سخت‌ترین شرایط در تاریخ 40 سال گذشته بعد از برجام بر مردم ما تحمیل شده است، یادآور شد: بالاترین نرخ تورم در تاریخ 40 سال گذشته بعد از برجام بر ما تحمیل شد و علی‌رغم دوره اصلاحات که تنش‌زدایی کردیم و نتیجه‌ای نداد، برای اولین بار رؤسای جمهور ایران و آمریکا تلفنی صحبت کردند، وزیر امور خارجه ما ساعت‌ها با وزیر خارجه آمریکا دیدار و جلسات خصوصی در قالب برجام داشت، اما ثمره برجام، این بوده که ما جزء سه اقتصاد ضعیف دنیا شدیم، اقتصاد کشور با رشد منفی 9.5 درصد روبه‌رو شد و در حال حاضر جزء سه اقتصاد ضعیف دنیا هستیم و یا اینکه حجم نقدینگی در تاریخ انقلاب بعد از برجام بی‌سابقه است.


انتهای پیام/۴۰۷۹/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته