دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1398 - 09:59

دانشجویان دانشگاه پیام نور از مناطق محروم و متوسط هستند

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور از مناطق محروم و متوسط هستند
کد خبر : 470131

به گزارش خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمدرضا زمانی در شصت‌وپنجمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور که صبح امروز به میزبانی سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: این دانشگاه بزرگترین دانشگاه دولتی کشور با چهار هزار عضو هیئت علمی، ۱۰ هزار کارمند و ۴۵۰ هزار دانشجو است که از ۶ هزار دانشجوی بین‌المللی، ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در خارج از کشور تحصیل می‌کنند.
وی افزود: دانشگاه پیام نور دارای ۱۲ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر، ۹۸۵ انجمن با ۳۱۵ نشریه، ۲۳۰ مخترع است. همچنین دانشجویان پیام‌نور در ورزش دانشجویی و قهرمانی موفق ظاهر شده است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور عنوان کرد: بیش از یک هزار و ۶۵۰ کانون فرهنگی در دانشگاه پیام نور داریم و ۲۹۵ کانون هلال‌احمر داریم که در اتفاقات مختلف حضور داشتند. پنج مجوز مرکز رسمی روانشناسی داریم. ۱۲۵ سوله فعال ورزشی داریم و ۵۰ سوله نیز در حال تاسیس هستند.
زمانی بیان کرد: بخشی از هزینه تحصیل دانشجویان پیام نور توسط دانشجو تامین می‌شود. در حالی که بیشتر دانشجویان این دانشگاه از مناطق محروم و متوسط هستند.
وی از همکاری با چند بانک عامل خبر داد و گفت: بنیاد علوی هم در حمایت از دانشجویان محروم از جمله سیل‌زده به کمک ما آمد. هر دانشجویی بسته به تخصص خود برای کارآموزی می‌تواند اقدام کند.
رئیس دانشگاه پیام نور در خصوص اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه گفت: فارغ‌التحصیلان می‌توانند وام مورد نیاز از سوی معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری بهره ببرند.
انتهای پیام/4040/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته