دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1399 - 09:19
سردار نقدی در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

لزوم تبیین دقیق بیانیه گام دوم انقلاب توسط جامعه علمی کشور/ بیش از 30 بار این بیانیه را خوانده‌ام

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم تبیین دقیق بیانیه گام دوم انقلاب توسط جامعه علمی کشور تأکید کرد.
کد خبر : 470115
636862741502516396_lg.jpg

سردار محمدرضا نقدی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به نقش مهم دانشگاهیان در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری صادر شده، یک بیانیه بسیار عمیق و عالمانه است.


وی افزود: برخی افراد از این بیانیه برداشت سطحی می‌کنند درحالی که بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کننده نقشه چهل ساله دوم انقلاب اسلامی است و عمق بسیاری دارد و باید همه به خصوص قشر دانشگاهی در خصوص تبیین آن کار و تلاش کنند.


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بنده بیش از 30 بار بیانیه گام دوم انقلاب را دقیق خوانده‌‌ و 288 گزاره از آن استخراج کرده‌ام، گفت: این بیانیه حرف بسیاری برای گفتن دارد و  لازم است که برای رسیدن به یک برداشت کامل از آن، جامعه علمی کشور در این زمینه وارد عمل شود و اقدامات اساسی انجام دهند.


نقدی خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از مردم برداشت کلی و سطحی از بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشند درصورتی که ارزش این بیانیه خیلی بیشتر از آن است که بخواهیم با یک نگاه و نتایج سطحی به آن توجه داشته باشیم و باید در خصوص این بیانیه کار علمی و دقیق انجام شود.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته