دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1398 - 12:12
دهه بصیرت5/ سردار نقدی:

یوم الله ۹ دی تجلی دست قدرت الهی است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: یوم الله ۹ دی تجلی دست قدرت الهی است.
کد خبر : 463260

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی در همایش دانشگاه و فتنه‌‌های دیروز، امروز و فردا که صبح امروز در مجتمع ولیعصر(عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد، اظهار کرد: یوم‌الله ۹ دی روزی است که تجلی قدرت الهی را می‌توان در آن دید. یوم‌الله ۲۳ تیر ۷۸ و یوم الله ۹ دی ۸۸ نقش مهمی داشتند.
وی افزود: امام خمینی(ره) فرموده‌اند که مردم ایران از مردم حجاز در عهد پیامبر (ص) و مردم کوفه در زمان امیرالمومنین(ع) بهتر هستند. مردم در آغاز انقلاب اسلامی با ظلم مبارزه کرده، در دفاع مقدس مقابل دشمنان ایستادگی کرده و همچنین در جنگ نرم با دشمن مقابله کردند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم در فتنه‌ها راه را گم نکردند و با بصیرت خود از انقلاب و رهبر همیشه دفاع کردند. در سال ۸۸ مردم هیچ‌وقت همراه با دشمن نشدند و مردم در ۹ دی ۸۸ سنگ تمام گذاشتند و شاهد انبوه جمعیت بودیم.
نقدی ادامه داد: توطئه‌گرانی که فتنه ۸۸ را طراحی کرده بودند، پس از فتنه به سراغ تحریم کردن رفتند و چوب لای چرخ اقتصاد کشور گذاشتند. برخی از مسئولان در چند سال اخیر، تنها راه برون‌رفت از تحریم‌ها را سازش با استکبار می‌دانستند!
وی خاطرنشان کرد: دشمنان وقتی متوجه شدند که فتنه‌ نظامی و فتنه فرهنگی شکست خورد، به فتنه اقتصادی روی آوردند اما دوباره با بصیرت مردم با شکست مواجه شدند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمن در هشت سال دفاع مقدس، حتی یک لوله تانک به ما نمی‌داد اما با دست خالی پیروز شدیم. در مسائل اقتصادی دستمان پر است، پس توانایی غلبه بر دشمنان در حوزه اقتصاد را داریم.
نقدی افزود: ایران دارای علم، فناوری و نیروی انسانی عظیمی است که باید از این ظرفیت استفاده کرد. یک درصد جمعیت جهان هستیم، ۷ درصد از منابع زیرزمینی در ایران قرار دارد و باید از این ظرفیت در مبارزه با دشمنان در فتنه اقتصادی استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر اعتماد به نفس و دیدگاه خودباور در مدیریت اجرایی کشور حاکم شود، به اقتصاد برتر جهان دست پیدا می‌کنیم. دشمن خسته نیست! دشمن فوق‌العاده خسته بوده و در حال فروپاشی است.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آمریکا در حال حاضر به نقطه آسیب‌پذیری در زمینه اقتصاد رسیده که فروش نفت و زغال سنگ از سوی دولت این کشور گویای این مسئله است. آمریکا ۲۳ هزار میلیارد دلار بدهی دارد و نفس‌های آخر خود را می‌کشد.
نقدی گفت: دشمنان با نفوذ به دنبال فاصله انداختن میان مردم و نظام هستند اما راه به جایی نخواهند برد. در حال حاضر دشمن در فضای مجازی، برای ضربه به کشور برنامه‌ریزی کرده است. در فضای مجازی باید به استقلال برسیم و مدیریت فضای مجازی را در دست خود بگیریم. دانشگاهیان در این زمینه باید به وظایف خود عمل کنند.
وی خاطرنشان کرد: سخت‌افزارهای ایجاد شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است و امیدواریم در این زمینه به نقطه خوبی برسیم. دانشگاه آزاد اسلامی در دفاع از انقلاب پیشرو است و باید این رویه خود را اقتدار حفظ کنند.
انتهای پیام/4040/4118/


انتهای پیام/

برچسب ها: 9 دی محمدرضا نقدی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته