دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار نقدی در گفتگو با آنا:

کار رژیم صهیونیستی تمام و نابودی آن قطعی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عمر صهیونیست‌ها به اندازه انگشتان دست هم نمی‌رسد و نابودی رژیم صهیونیستی قطعی و کاملاً روشن است.
کد خبر : 417998
سردار نقدی.jpg

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به سخنان اخیر سید حسن نصرالله درباره نابودی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: نابودی رژیم صهیونیستی  قطعی و کاملاً روشن است.


او تأکید کرد: عمر صهیونیست‌ها به اندازه انگشتان دست هم نمی‌رسد و کارشان تمام است و سخنان سید حسن نصرالله کاملاً درست است.


معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه صهیونیست‌ها منشأ جنایت در منطقه هستند، خاطرنشان کرد: مقاومت از ایران به لبنان، فلسطین، یمن، عراق، سوریه صادر شده و جبهه مقاومت توانایی بالایی دارد.


به گزارش آنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اخیراً در گفتگوی پنج‌ساعته با دفتر حفظ و نشر آثار دفتر مقام معظم رهبری درباره نابودی رژیم صهیونیستی گفته بود که تمامی داده‌ها، بررسی‌ها و اطلاعات نشان می‌دهد که نابودی رژیم صهیونیستی رخ خواهد داد؛ اما تحقق این مهم، بدون قید و شرط نیست و شرط و شروطی دارد.


او افزود: شرط تحقق این مهم، آن است که مقاومت به کار خود در منطقه ادامه دهد، تسلیم صهیونیست‌ها نشود و جمهوری اسلامی نیز حمایت‌های خود از مقاومت در منطقه را تداوم ببخشد؛ بنابراین اگر ما مقاومت کنیم و به راه خود در این مسیر ادامه دهیم، شرایط میدانی و واقعی می‌گوید که این رژیم نیز قادر نخواهد بود ۲۵ سال در منطقه بماند. 


انتهای پیام/4079/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته