دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهدیان:

کیفیت خدمات و محصولات یکی از راهبردهای مهم در بانک توسعه تعاون است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: در فاصله دهه فجر سال 97 تا 98 ما شاهد ارتقای کمی و کیفی در سطح این بانک و ارائه خدمات قابل‌توجه در عرصه‌های مختلف بوده‌ایم.
کد خبر : 470093
8888.jpg

به گزارش گروه اقتصادی دیگر خبرگزاری آنا از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان، مدیرعامل بانک توسعه تعاون که امروز در جلسه شورای اداری این بانک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر سخن می‌گفت اظهار کرد: حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب که حاصل مجاهدت و رشادت شهیدان عزیز و گران‌قدر این سرزمین است، یکی از تکالیف جدی و اساسی برای همه خدمتگزاران و خادمان این مردم محسوب می‌گردد.


مهدیان انقلاب اسلامی را ثمره خون بهترین و والاترین فرزندان این مرزوبوم دانست و تلاش برای پاسداشت و صیانت از این خون‌های مقدس را در همه عرصه‌های خدمات‌رسانی به‌صورت کمی و کیفی یکی از وظایف ذاتی دستگاه‌های اجرایی خواند و در همین رابطه افزود: بانک توسعه تعاون که به‌عنوان تنها بانک توسعه‌ای – تخصصی و صد در صد دولتی بخش تعاون که امروز عهده‌دار حمایت و پشتیبانی از فعالیت اقتصادی تعاونگران است و در سال 88 پا به عرصه فعالیت گذاشته، موظف و مکلف به بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود برای ارائه خدمات و محصولات باکیفیت به جامعه هدف است.


مهدیان توفیقات بانک توسعه تعاون را مرهون تلاش همه کارکنان در سطح صف و ستاد دانست و دراین‌باره گفت: در فاصله دهه فجر سال 97 تا 98 ما شاهد ارتقای کمی و کیفی در سطح این بانک و ارائه خدمات قابل‌توجه در عرصه‌های مختلف بوده‌ایم.


مدیرعامل بانک توسعه تعاون حضور فعالانه و جدی این بانک را در عاملیت وجوه اشتغال روستایی و عشایری و همچنین بند الف تبصره 18 و سایر تفاهم‌نامه‌ها از محل صندوق توسعه ملی در ارتباط با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، شرکت آب و فاضلاب و سایر ظرفیت‌ها را ازجمله توفیقات بانک طی این‌یک سال دانست و دراین‌باره افزود: بانک با پرداخت تسهیلات اعتباری به‌صورت ایجادی، توسعه‌ای، تکمیلی و تأمین سرمایه در گردش به تشکل‌های تعاونی و غیرتعاونی که منتج به فراهم نمودن شرایط افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های اقتصادی در دهه فجر سال جاری گردید یکی از اقدامات و دستاوردهای بانک است.


وی توفیق این بانک در امر آموزش‌های کاربردی و بهسازی کارکنان را ازجمله موفقیت‌های سال جاری دانست و دراین‌باره گفت: بانک توسعه تعاون در بین 14 بانک از شبکه بانکی توانست علاوه بر کسب رتبه دوم در المپیاد علمی ویژه کارکنان شبکه بانکی، در بخش انفرادی نیز رتبه اول را از بین شرکت‌کنندگان به خود اختصاص دهد که این نشان از بلوغ و رشد بانک در خلال این مدت است.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته