دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرصتی که دیاباته از دست داد/ میلیچ و بودوروف سنت‌شکنی می‌کنند؟

مصدومیت شیخ دیاباته باعث شد تا او فرصت گلزنی در دربی را از دست بدهد و حالا این موقعیت برای هروویه میلیچ و نیکولای بودوروف فراهم شده است.
کد خبر : 470078
هروویه میلیچ.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در 90 دربی برگزار شده میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس تنها سه بازیکن خارجی موفق شدند گلزنی کنند که این بازیکنان سرخ‌پوش بوده‌اند.


ایمون زاید، عیسی ترائوره و جری بنگستون بازیکنان خارجی پیشین پرسپولیس هستند که موفق به گلزنی برای این تیم در دربی شدند.


چهره‌های شاخصی چون فابیو جانواریو، مامه باباتیام، سرور جباروف، گوران یرکوویچ و جی لوید ساموئل هم نتوانستند در دربی برای استقلال گلزنی کنند.


شیخ دیاباته در این فصل عملکرد خوبی در خط حمله استقلال داشت اما در دیدار قبلی آبی‌پوشان برابر نفت مسجدسلیمان مصدوم شد تا فرصت گلزنی در دربی را از دست بدهد. او در دربی رفت هم مصدوم بود.


حالا هروویه میلیچ و نیکولای بودوروف که نفر دوم به‌تازگی به استقلال پیوسته است، فرصت دارند تا در دربی 91 برای استقلال گلزنی کنند. میلیچ این فصل برای استقلال موفق به گلزنی شده و با توجه به اینکه در ضربات ایستگاهی و برخی حملات به دروازه پرسپولیس نزدیک می‌شود این شانس را خواهد داشت تا اولین گلزن خارجی استقلال در دربی باشد.


بودوروف تنها چند روز است با استقلال تمرین می‌کند و احتمال بازی کردن او در دربی پایین است اما با توجه به مصدومیت عارف غلامی و سیاوش یزدانی، احتمال آنکه فرهاد مجیدی از او در دقایقی از مسابقه استفاده کند، کم نیست. باید دید سرمربی استقلال به مدافع بلغاری تیمش اعتماد می‌کند یا اینکه به او در دربی بازی نخواهد داد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته