دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1394 - 08:50

هفته دوم لیگ برتر بسکتبال؛ دانشگاه آزاد امروز به مصاف شهرداری گرگان می‌رود

هفته دوم لیگ برتر بسکتبال امروز آغاز می‌شود که طی آن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد مهمان تیم شهرداری گرگان است.
کد خبر : 47007

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، هفته دوم لیگ برتر بسکتبال ایران امروز با برگزاری 5 بازی برگزار می‌شود که طی آن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در گرگان به مصاف شهرداری گرگان می‌رود.در این بازی شاگردان مصطفی هاشمی که لیگ را با پیروزی خوب و مقتدرانه مقابل صنعت نفت آغاز کردند به دنبال ثبت دومین پیروزی خود هستند تا صدرنشینی خود را تثبیت کنند.


از دیگر بازی های مهم هفته دوم می‌توان به جدال تیم تازه وارد این فصل شمیدر تهران برابر پتروشیمی بندر امام اشاره کرد. تیم شمیدر تهران در هفته اول با اتکا به بازیکنان جوانش مقابل شهرداری گرگان به پیروزی رسید اما این هفته در برابر مدعی قهرمان لیگ کار سختی پیش رو دارد. از طرف دیگر بازیکنان پتروشیمی هم در هفته اول مقابل ثامن مشهد مغلوب شدند،حالا با انگیزه قوی به تهران می آیند تا اولین بردشان را برابر شمیدر جشن بگیرند.


در دیگر بازی های امروز شهرداری تبریز میزبان آینده سازان میهن خواهد بود. این تیم در هفته اول مقابل نیروی زمینی به برتری رسید و حالا به دنبال دومین برد متوالی خود است.نفت آبادان هم در این دوره از مسابقات با بازیکنان خوبی که به خدمت گرفته بعد از شکست برابر دانشگاه آزاد میزبان ثامن مشهد خواهد بود.در آخرین مسابقه این هفته لیگ تیم نیروی زمینی در تهران میزبان شهرداری اراک است. شهرداری اراک در هفته پیش به پیروزی رسید اما نیروی زمینی نتوانست از حریف خود پیشی بگیرد.


برنامه کامل هفته دوم:


شیمیدر – پتروشیمی – ساعت 16 – سالن آزادی


شهرداری گرگان – دانشگاه آزاد – ساعت 16 – سالن امام گرگان


نفت آبادان – ثامن مشهد – ساعت 16 – آبادان


شهرداری تبریز – آینده سازان میهن – ساعت 16 – تبریز


نیروی زمینی – شهرداری اراک – ساعت 18 – سالن آزادی تهران


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته