دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دستی برای باز کردن گره‌های تولید

رئیس کمیته حمایت قضایی در دومین جلسه بررسی شرایط کارخانه فولاد هیربد گفت: وظیفه این ستاد استفاده از نقاط مشترک حوزه‌های مالی و اداری برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.
کد خبر : 469876
واحدهای-تولیدی.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، رئیس کمیته حمایت قضایی در دومین جلسه بررسی شرایط کارخانه فولاد هیربد گفت: وظیفه این ستاد استفاده از نقاط مشترک حوزه‌های مالی و اداری برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.


عمرانی افزود: بانک‌ها پاسخگوی سهام داران و سرمایه گذاران خود هستند و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قصد برهم زدن مقرارات و تعهدات بانکی را ندارد.


وی خاطر نشان کرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در تلاش است با استفاده از نظرات کارشناسی بخش‌های مختلف به رونق تولید و رفع رکود واحدهای تولیدی کمک کند.


رئیس کمیته حمایت قضایی گفت: در شرایطی که تحریم و جنگ اقتصادی سنگرهای تولید را هدف گرفته وظیفه تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها این است که با نگاه مهربان و عادلانه بخش خصوصی و تولیدکنندگان را حمایت کنند.


رئیس کمیته حمایت قضایی، خاطر نشان کرد: ایجاد تولید و اشتغال باعث می‌شود خیلی از مشکلات اجتماعی کشور هم حل شود.


نخستین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای بررسی مشکلات کارخانه فولاد هیربد مهرماه امسال برگزار شد. در آن جلسه مقرر شد که دو بانک عامل دی و بانک رفاه کارگران را  نسبت به بازگشت معوقات بانکی کارخانه فولاد هیربد به شرایط آسان تری فراهم کنند. 


رئیس هیئت مدیره کارخانه فولاد هیربد در این جلسه گفت: در سه ماه گذشته ۲۰ درصد تولیدات این کارخانه رشد داشته است و برای ۲۰۰ نفر هم شغل جدید ایجاد کردیم.


سید جلیل میر احمدپور ضمن تشکر از حمایت‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: در صورت همکاری بیشتر بانک‌ها می‌توانیم ضمن افزایش تولید تا ۱۲۰۰ شغل دیگر هم ایجاد کنیم.


وی خاطر نشان کرد: در مدت حمایت‌های ستاد تسهیل ۵۰۰ میلیون دلار هم صادرات داشتیم.


زالی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هم ضمن ابراز خرسندی از اتفاقات خوبی که در کارخانه فولاد هیربد انجام شده است گفت: چهار ماه پیش که از این کارخانه بازدید کردیم، گرد رکود کارخانه را گرفته بود ولی امروز شاهد شادابی و رونق تولید در کارخانه بودیم.


زالی تأکید کرد: تصمیمات کار گروه رفع موانع تولید در استان‌ها همچون تصمیمات ستاد تسهیل اعتبار دارد و قابل اجراست.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته