دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1398 - 12:28
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد؛

75 درصد از فرآورش گاز کشور در مجتمع پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: میزان تولید مجتمع گاز پارس جنوبی، در 10ماهه اول سال جاری، 159.5 میلیارد متر مکعب بوده است. این میزان سهم 75 درصدی فرآورش گاز، در مجتمع پارس جنوبی در میان شرکت های پالایشی گاز در کشور است.
کد خبر : 469737
2173_orig.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، در نشستی که با حضور معاون وزیر نفت در امور گاز و اعضای هیات مدیره شرکت ملی گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد، هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به عملکرد 10 ماهه اول سال 98 گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی در 10 ماهه اول سال 98، به سهم 75 درصدی فرآوردش گاز در بین شرکت های پالایشی گاز کشور دست یافت.
فرهنگ، میزان تولید گاز در 10 ماهه ابتدایی سال98 را 159.5 میلیارد متر مکعب عنوان کرد و گفت: این عدد سال گذشته در بازده زمانی فوق، 146.1 میلیارد متر مکعب بوده است.


این میزان سهم تولید درحالی است که به گفته حسن منتظر تربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران هم اکنون، ظرفيت پالايش و نم‌زدايي روزانه حدود هزار میلیون مترمکعب گاز طبيعي را داریم که این میزان تولید ما را در جایگاه سومین تولیدکننده گاز طبيعي در جهان قرار داده است. در نتیجه می توان با افتخار گفت: صنعت گاز، انقلابي‌ترين صنعت است و مردمي‌ترين خدمات را ارايه مي‌دهد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: پارس جنوبی گاز نفت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته