دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

محمدرضا عباسی: از عمکرد کاظمی رضایت دارم/ نام باشگاه تغییر نمی‌کند

مدیرعامل تیم سیاه جامگان گفت: از عملکرد فرهاد کاظمی رضایت دارم چرا که با حضور وی، تیم روند رو به رشدی را از لحاظ فنی طی کرده است.
کد خبر : 46972

از زمان حضور فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی در تیم فوتبال سیاه جامگان، این تیم در چهار بازی تنها موفق به کسب یک امتیاز شد؛ با حال محمدرضا عباسی مالک و مدیرعامل این باشگاه با مثبت ارزیابی کردن عملکرد کاظمی به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «از زمان حضور کاظمی در سیاه جامگان روند رو به رشدی را از لحاظ فنی طی کردیم. تنها مشکل ما نتیجه نگرفتن است. در بازی مقابل سایپا هم فرصت های زیادی برای گل زدن داشتیم اما شاگردان مجید جلالی با توجه به استفاده از بازیکنان باتجربه در ترکیب تیمش توانست از دو موقعیت بدست آمده نهایت استفاده را ببرد و سه امتیاز بازی را کسب کند.»


وی در ادامه با بیان این مطلب که برای تقویت تیم سیاه‌جامگان منتظر لیست فرهاد کاظمی است ادامه داد: «طبق تصمیم کادر فنی در تعطیلات پیش روی لیگ، قرار است لیست بازیکنان مدنظر کادر فنی در اختیار ما قرار گیرد و همچنین دو بازیکن خارجی در این مدت برای تست در باشگاه حاضر می شوند.»


مالک باشگاه سیاه‌جامگان در پایان در خصوص تغییر نام این باشگاه با توجه به انتقاداتی که مطرح شده است نیز گفت: «اسم باشگاه همان سیاه جامگان ابومسلم باقی خواهد ماند و ما برنامه ای برای تغییر اسم باشگاه نداریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته