دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1398 - 15:23
توصیه هاشمی به فتاح؛

زمین‌های چیتگر هیچ فایده‌ای برای بنیاد مستضعفان نخواهد داشت

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: خبر واگذاری بخشی از پارک چیتگر به بنیاد مستضعفان صحیح نیست و اگر هم این کار انجام شود فایده‌ای برای بنیاد نخواهد داشت زیرا در پارک چیتگر امکان ساخت و ساز وجود ندارد.
کد خبر : 468822

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با خبری مبنی بر این‌که بخشی از پارک چیتگر به ازای استفاده برای بزرگراه تهران-شمال از سوی بنیاد مستضعفان مورد استفاده قرار می‌گیرد و قرار است تهاتری درباره آن انجام شود، گفت: این خبر صحیح نیست و انحرافی است و به هیچ وجه چنین اتفاقی نمی‌افتد.


وی ادامه داد: پارک چیتگر برای بنیاد مستضعفان چه فایده‌ای دارد، بنیاد باید زمینی در اختیار بگیرد تا بتواند در آن ساخت و ساز کند. اگر این کار انجام شود هیچ فایده‌ای برای بنیاد نخواهد داشت.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این مطلب که اگر زمین‌ها قابل ساخت و ساز باشد موضوع متفاوتی خواهد بود، گفت: خبر پارک چیتگر خبری انحرافی است و آقای فتاح هم علاقه‌مند به چنین کاری نیست چرا که پارک چیتگر امکان ساخت و ساز ندارد. اگر ایشان بخواهند این کار را انجام دهند بنده توصیه می‌کنم از این کار خودداری کنند و جای بهتری زمین در اختیار بگیرند.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته