دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حسین‌زاده در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

حضور فعال شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه آسانسور/ ارتباط مستقیم تحریم و رشد خلاقیت صنعتگران کشور

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران یکی از اصلی‌ترین اجزای یک ساختمان مدرن را آسانسور دانست و گفت: درگذشته بسیاری از تجهیزات آسانسور از خارج از کشور وارد می‌شد، اما تحریم‌های ظالمانه منجر به رشد خلاقیت جوانان و صنعتگران کشورمان شده است.
کد خبر : 467983
13971218232949306700363.jpg

بهمن حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه مسکن و شهرسازی گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، در حاشیه هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته تهران 98 با بیان اینکه این نمایشگاه در ۱۰ هزار مترمربع با حضور ۷۴ شرکت ایرانی و خارجی در حال برگزاری است، اظهار کرد: هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته تهران با حضور رئیس کمیسیون عمران شهرداری تهران این نمایشگاه آغاز به کارکرده است.  


وی با اشاره به اینکه اگر در کشور 3 نمایشگاه بزرگ داشته باشیم یکی از آن‌ها نمایشگاه صنعت و ساختمان است، افزود: نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته ذیل نمایشگاه صنعت و ساختمان قراردارد و مجری آن نیز، مجری نمایشگاه صنعت و ساختمان است.


وی تاکید کرد: نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی و صنایع و تجهیزات وابسته به آن توسط اتاق تعاون برگزارشده است.


مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران یکی از اصلی‌ترین اجزای یک ساختمان مدرن را آسانسور دانست و گفت: درگذشته بسیاری از تجهیزات آسانسور از خارج از کشور وارد می‌شد، اما تحریم‌های ظالمانه منجر به رشد خلاقیت جوانان و صنعتگران کشورمان شده است و اکنون ما شاهد ساخت قطعاتی هستیم که درگذشته وارد کشور می‌شد.


حسین‌زاده ادامه داد: خوشبختانه در نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته تهران، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان حضور فعال دارند؛ همچنین در این نمایشگاه ۳۵ هیئت تجاری نیز حضور دارند.


وی در خصوص زمان برگزاری این نمایشگاه در سال آتی بیان کرد: نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد.


گفتنی است هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته تهران 98  از پنج‌شنبه سوم بهمن ماه سال جاری آغاز به کار کرده است و تا یک‌شنبه ششم این ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه داد. 


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته