دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران مطرح کرد؛

نمایشگاه آنوگا، فرصتی مناسب برای توسعه صادرات مواد غذایی ایران

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه مواد غذایی آلمان ۲۰۱۹ (آنوگا) را فرصت مناسبی برای توسعه صادرات مواد غذایی ایرانی دانست.
کد خبر : 417503
3.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، بهمن حسین زاده در نشست نمایشگاه آنوگا ۲۰۱۹ گفت: ما با برپایی غرفه‌های اختصاصی در نمایشگاه‌های خارجی از صادرکنندگان ایرانی حمایت می‌کنیم.


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در راستای حمایت از صادرکنندگان ایرانی سالانه ۲۰ نمایشگاه خارجی برگزار می‌کند، افزود: در همین راستا از شرکت‌های ایرانی برای حضور در نمایشگاه آنوگا ۲۰۱۹ نیز حمایت خواهیم کرد.


وی یادآور شد: حضور قدرتمند شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه قدم مثبتی در راستای مقابله با تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان است.
حسین زاده همچنین آنوگا ۲۰۱۹ را فرصتی مناسب برای معرفی و توسعه صادرات مواد غذایی ایران دانست و تأکید کرد: برگزاری جلسات B2B در حاشیه این نمایشگاه موجب عقد قراردادهای تجاری متعددی خواهد شد.


مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در پایان با طرح این مطلب که همه شرکت‌ها تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه بزرگ حضور می‌یابند، افزود: شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران هماهنگی‌های لازم را برای تسهیل امور با سفارت کشورمان در آلمان انجام داده است.


گفتنی است، نمایشگاه مواد غذایی آنوگا سالانه در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود که شرکت‌های ایرانی در ۹ دوره آن حضور داشته‌اند. این نمایشگاه امسال از 13 تا 17 مهرماه برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته