دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1394 - 14:56

رونمایی از طرح پژوهشی برون دانشگاهی واحد پردیس با دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران

طرح پژوهشی برون دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس با دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران رونمایی شد.
کد خبر : 46779

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، پنجمین شورای پژوهشی دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران به مناسبت هفته ناجا با شعار «اقتدار پلیس، همدلی و هم زبانی، امنیت و آرامش» با حضور سرهنگ ستاد عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران و اعضا درون و برون سازمانی شورای پژوهشی دانش در دفتر تحقیقات کاربردی این فرماندهی برگزار شد.


در این مراسم سرهنگ حسین سعیدی رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، مختصری از اقدامات و فعالیت‌های دفتر تحقیقات و تعاملات با مراکز علمی سطح حوزه شرق استان تهران را تشریح کرده و اعضای شورا و مدعوین و مجریان پروژه‌های تحقیقات غیرصنعتی معرفی شدند و در حضور فرمانده استان دفاعیه پروژه‌های تحقیقات غیرصنعتی برگزار شد.


طرح تحقیقاتی غیرصنعتی منعقد شده بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی و پیرو تفاهم‌نامه منعقده واحد پردیس با نیروی انتظامی شرق استان تهران به انجام رسانده بود با عنوان «بررسی ارتباط فضایی بین سرمایه اجتماعی و جرم در شهر مطالعه موردی شهرستان پردیس» که از سوی دکتر راما دزفولی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس مطرح و مورد بررسی و تأیید نهایی قرار گرفت.


در ادامه این مراسم فرمانده استان با قدردانی و تشکر از زحمات دفتر تحقیقات کاربردی و اعضای شورای پژوهشی از تعامل مراکز علمی سطح حوزه جغرافیای به ویژه دکتر فرح حبیب سرپرست دانشگاه آزاد واحد پردیس و دیگر اعضا و استادان شرکت کننده در جلسه قدردانی و تشکر کرد.


این مراسم با تجلیل از نخبگان شرق استان تهران خاتمه یافت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته