دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 بهمن 1398 - 08:48
حجت‌الاسلام ذوالنوری در گفتگو با آنا:

برای استحکام روابط با کشورها از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نباید نگاه به درون را به امید ارتباط با هیچ کشوری رها کنیم، علاوه بر اینکه جمهوری اسلامی ایران اکنون به اروپا بی‌اعتماد هم هست با این حال از هر وسیله‌ای برای استحکام روابط استفاده می‌کنیم.
کد خبر : 467549

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به تصمیم اروپا برای فعال کردن مکانیزم ماشه اظهار کرد: اروپا تاکنون هیچ تعهدی را عملی نکرده است و معتقدم اگر تاکنون دشمنی هم نکرده‌اند قطعاً زورشان  نرسیده است.


وی افزود: آلمان، فرانسه و انگلیس تاکنون هم پادوهایی آمریکا را می‌کردند و از این به بعد هم از آنها انتظاری نداریم.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با استحکام داخلی و افزایش تاب‌آوری برای خنثی سازی توطئه‌های آینده اینها تلاش کنیم، گفت: نمایندگان هرجا دولت مسیر درست را برود به او کمک می‌کنند و هرجا مشی دولت سازش، انحراف و دلبستن به غرب باشد، کمیسیون امنیت ملی مجلس سعی می‌کند مسیر دولت را اصلاح می‌کند.


ذوالنوری با بیان اینکه مطلقاً دنبال قطع رابطه با هیچ کشوری نیستیم، تصریح کرد: ارتباط بر اساس منافع دو طرف با همه کشورها خواسته نظام جمهوری اسلامی ایران است که کشورهای اروپایی هم از آن جمله هستند.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ارتباط با کشورهای اروپایی خواسته ایران است،‌ اما با طناب فریبکارانه آنان در چاه نمی‌رویم.


وی افزود: نباید نگاه به درون را به امید ارتباط با هیچ کشوری رها کنیم، علاوه بر اینکه جمهوری اسلامی ایران اکنون به اروپا بی‌اعتماد هم هست با این حال از هر وسیله‌ای برای استحکام روابط استفاده می‌کنیم.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته