دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

رهبری‌فرد: دربی بدون دعوا دربی نیست/ مافیای پرسپولیس بزرگتر از مافیای ایتالیا است

مدافع سابق پرسپولیس گفت: جذابیت دربی به کری خواندن و خشونت و دعواهایش است و مردم بخاطر همین مسائل به ورزشگاه می آیند.
کد خبر : 46753

بهروز رهبری فرد یکی از باسابقه ترین بازیکنان پرسپولیس در دربی هایی که حضور داشت همیشه یکی از بازیکنانی بود که با حرکاتش زمینه ساز حواشی دربی می شد و الان هم اعتقاد دارد که دربی بدون دعوا و خشونت جذابیتی برای هواداران دو تیم ندارد.


وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص بازی روز گذشته دربی گفت: «دربی خوبی بود ولی نه به حدی که همه می گویند عالی بود. دقایق ابتدایی استقلال خوب کار کرد و بعد پرسپولیسی‌ها چند فرصت داشتند و در نیمه دوم هم که با گل استقلال کمی هیجان به بازی وارد شد و در نهایت هم پرسپولیس موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.»


وی در خصوص اعتراض استقلالی ها به وقت اضافه که از سوی داور اعلام شد بیان داشت: «در وقت اضافه رحمتی از چهار دقیقه تقریبا دو دقیقه را بر روی زمین افتاد و بازی متوقف شد و داور هم به درستی وقت تلف شده را لحاظ کرد. اصلا کار درستی نیست که بخواهیم قضاوت ترکی را که واقعا خوب داوری کرد را زیر سوال ببریم.»


کاپیتان سابق پرسپولیس افزود: «از نظر من دربی باید خشن و با دعوا باشد، چون زیبایی دربی به خشونت هایش است. در زمان ما ساعت 10 صبح اعلام می کردند که ورزشگاه پر شده است و مردم به ورزشگاه نیایند، خوب مردم بخاطر همین حواشی دربی و دعواهایش به ورزشگاه می آمدند. دعوا و کری خواندن باشد بهتر است، البته نه به آن صورت که باعث بی حرمتی و زد و خورد شود. در واقع دربی با همین حواشی جذاب می شود.»


رهبری فرد در پایان با اشاره به ادعای مجتبی محرمی مبنی بر وجود مافیا در تیم های پایه پرسپولیس گفت: «پرسپولیس در رده های پایه چند سال است که هیچ عنوانی را کسب نمی کند و علت این ماجرا هم حضور مافیا در رده های پایه پرسپولیس است. چند نفر تیم های پایه پرسپولیس را در اختیار گرفتند و دنبال بازیکنانی هستند که پدران پولدار دارند. از نظر من مافیای پرسپولیس بزرگتر از مافیای ایتالیا است و باید جلوی این رفتارها گرفته شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته