دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1398 - 17:58
ویترین کتاب/ 20

اگر می‌خواهید یک مدیر فروش حرفه‌ای باشید کتاب «هوش فروش» را بخوانید

کتاب «هوش فروش» در 29 فصل کوتاه به مخاطب راه‌هایی برای رشد فروش در بازار را نشان می‌دهد.
کد خبر : 467484
65484.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتاب «هوش فروش»؛ با زیر عنوان «اگر می‌خواهید یک مدیر فروش حرفه‌ای باشید؛ این کتاب را بخوانید» نوشته «جب بلانت» است. «هوش فروش» ترجمه عنوان اصلی «Sales EQ» است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد که امین اسداللهی و محمدرضا اردهالی آن را به فارسی ترجمه کرده‌اند.


این کتاب به مخاطب می‌گوید که چگونه فروشندگان برتر، از هوش فروش خود به عنوان اهرمی در جذب مشتریان استفاده می‌کنند. در زمانه‌ای که بسیاری از شرکت‌ها و متخصصان فناوری بیان می‌کنند که «افراد» دیگر تعیین نمی‌کنند که بازی فروش منجر به برد یا باخت می‌شود، بلکه این فناوری است که بیشترین اهمیت را دارد، «جب بلانت» به مبحث هوش فروش پرداخته است. این پیام غیرعادی درباره هوش خاص فروش و روابط انسانی در اصل نتایج فروش شما را بهبود خواهد بخشید و نوع نگاه‌ها به فروش را عوض خواهد کرد.


«هوش فروش» با سه رویکرد روان‌شناسی، عصب‌شناسی و بازاریابی و فروش از دریچه علم، تجربه و هنر به بررسی جزئیات بسیار کاربردی، حیاتی و عملیاتی برای مدیران فروش متوسط و برتر پرداخته است. این کتاب به اکتساب و به‌کارگیری چهار هوش در طی فرآیند فروش به نام‌های هوش ذاتی، هوش اکتسابی، هوش تکنولوژی و هوش هیجانی توأم با هم اشاره دارد و در فصول مختلف کتاب به شرح و تفصیل آن‌ها پرداخته است. در این کتاب مخاطب درک عمیق‌تری نسب به روان‌شناسی انسانی به دست می‌آورد و بر چارچوب‌ها تأثیر می‌گذرد. نکته مهم دیگر اینکه نویسنده مخاطب را غرق تئوری نمی‌کند. او نسخه دقیقی برای تقویت هوش فروش به ارائه می‌دهد تا فروشنده به برترین عملکرد فروش، یعنی بالاترین پله درآمدی حرفه فروش برسد.


کتاب «هوش فروش» یکی از مهم‌ترین کتاب‌ها درباره فروش در دو دهه گذشته است و بهترین شخص برای نویسندگی آن «جب بلانت» بود. چون او یک فروشنده حرفه‌ای است. چیزی که او یاد می‌دهد، تئوری نیست؛ گرچه آخرین پژوهش‌ها در زمینه علوم اعصاب و روان‌شناسی انسان را نیز ارائه می‌دهد.


کتاب «هوش فروش»؛ با زیر عنوان «اگر می‌خواهید یک مدیر فروش حرفه‌ای باشید؛ این کتاب را بخوانید» در 29 فصل کوتاه و 414 صفحه با قیمت 53 هزار تومان از سوی انتشارات موسسه کتاب مهربان نشر وارد بازار کتاب شده است. 


انتهای پیام/۴۰۲۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته