دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1398 - 21:35
وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

راه اندازی پویش سیل مهربانی در مدارس کشور برای کمک به سیل‌زدگان

وزیر آموزش و پرورش گفت: در مدارس سراسر کشور فردا پویش سیل مهربانی با هدف جمع آوری کمک های مردمی و دانش آموزی برای دانش آموزان سیل زده سیستان و بلوچستان اجرا می شود.
کد خبر : 467417
637027811256351596.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، محسن حاجی میرزایی در آئین افتتاح پروژه ۲۴ کلاسه روستای «عورکی» منطقه «دشتیاری» شهرستان چابهار مزین به نام مرحوم حسین علیمرادی (بنیانگذار مؤسسه خیریه دست یاری به دشتیاری) اظهار کرد: مادامی که از بحران‌ها و حوادث فرصتی مغتنم برای آموختن و یاد گرفتن ایجاد کنیم و به دنبال به دست آوردن راه‌هایی برای مقابله با این گونه مشکلات باشیم می‌توانیم از آن بهره گیری صحیح و مناسبی داشته باشیم.


وی افزود: در مدارس سراسر کشور فردا سه شنبه اول بهمن ماه برنامه سیل مهربانی با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی و دانش آموزی برای دانش آموزان سیل زده سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.


وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا فرصت درس خواندن و تعلیم و تربیت را برای همه فرزندان ایران اسلامی به نحو مطلوب و شایسته ای که در شأن آنان است فراهم کنیم.


حاجی‌میرزایی ادامه داد: امروز سیستان و بلوچستان کانون توجه و نگاه مسئولین و آحاد مردم است و همه برای ایجاد شرایط زندگی عادی مردم و برگشتن به وضعیت قبل از سیل تلاش کرده و می‌کنند.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته