دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همتی در جلسه با اتاق‌های بازرگانی و اصناف:

تصمیمات ویژه برای شرایط فعلی تحریم گرفته شده است

رئیس کل بانک مرکزی گفت: با توجه به تحریم‌های سنگین و بی‌سابقه، اقتصاد کشور در شرایط خاصی قرار دارد و با توجه به این شرایط، بانک مرکزی ناچار به اتخاذ سیاست‌ها با توجه به منافع کلی کشور است.
کد خبر : 467400
1.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از روابط عمومی بانک مرکزی، همتی با اشاره به نتایج حاصل از برگزاری جلسات دوره‌ای رؤسای اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون در محل اتاق اصناف گفت: ایجاد شناخت و درک متقابل نسبت به مشکلات، اولین مرحله رفع مشکلات است و خوشبختانه تاکنون تصمیمات مفیدی در این جلسات اخذ شده است.


همتی افزود: با توجه به تحریم‌های سنگین و بی‌سابقه، اقتصاد کشور در شرایط خاصی قرار دارد و با توجه به این شرایط، بانک مرکزی ناچار به اتخاذ سیاست‌ها با توجه به منافع کلی کشور است.


وی ادامه داد: در این شرایط با عنایت به توصیه‌های مقام معظم رهبری، توجه به اصول اقتصاد مقاومتی و ظرفیت‌های داخلی، تقویت اقتصاد باید موردتوجه قرار گیرد.


رئیس‌کل بانک مرکزی با تشکر از اقدامات فعالان بخش خصوصی و تعاونی کشور تصریح کرد: مقاومت در برابر تحریم‌ها بدون همراهی این عزیزان امکان‌پذیر نبود و بانک مرکزی به‌تنهایی قادر به مدیریت این شرایط نخواهد بود.


وی ادامه داد: خوشبختانه علیرغم تمام فشارها، اقتصاد کشور با ثبات است و مقاومت مردم عزیز نیز در این شرایط جای تقدیر دارد.


اعضای اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون نیز ضمن تشکر از برگزاری این جلسات و اهتمام بانک مرکزی به حل مشکلات و موانع موجود، به طرح پیشنهاد‌ها، دغدغه‌ها و موارد مدنظر پرداختند و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ شد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته